- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out : Cinematografie
Knock-Out : Cinematografie
ghostman
-
- 5740 messages
- 5 votes
1-2
Moeilijke. Stem toch op Blue Velvet, misschien omdat ik deze film niet graag zie verliezen…
Vooral om het kleurenspel, licht / donker contrast, superieure belichting. Het camerawerk bij de trapscènes wanneer Jeffrey bij Dorothy op bezoek gaat zijn ongeëvenaard!
Deze film heeft alles. Slowmotion, verstilde en explosieve momenten, prachtige close-ups, unieke lichteffecten, autoscènes etc.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
1-5
Zie ik het goed? Stem jij op een oorlogsfilm? Die je (waarschijnlijk) niet gezien hebt?
mister blonde
-
- 12697 messages
- 5831 votes
32 Godfather - Andrey Rublyov [Andrej Roebljov]
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12848 votes
Ik vind Blue Velvet niet veel op visueel gebied, en wat ik mij kan herinneren op basis van trailers wint The Thin Red Line zeker niet onverdiend. Zal de film ook ooit wel een keer kijken.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik stem maar niet. The Godfather is mij visueel niet opgevallen. En die ander ken ik niet.
mister blonde
-
- 12697 messages
- 5831 votes
The Godfather wordt visueel erg onderschat hier, merk ik. Erg stemmige en grauwe sfeer, juist door belichting en cameravoering. Dat het niet opvallend is, kan ook alleen maar een compliment zijn.
mister blonde
-
- 12697 messages
- 5831 votes
Andrey Rublyov [Andrej Roebljov] niet gezien. Slechts bij uitzondering stem ik tegen of op films die ik niet zag.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
0-1 Prachtig gefotografeerd, Nostalghia is ook erug mooi , maar minder mijn ding.