- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out : Cinematografie
Knock-Out : Cinematografie
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Paris, Texas, The Aviator en (al helemaal schandalig) Johnny Guitar eruit
Hoe kan zoiets gebeuren?
7-8
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3566 votes
Lijkt me allemaal vrij logisch, gezien de tegenstanders !
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12848 votes
Niet zo erg als dat Any Way het zou afleggen tegen Indiana Jones 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Lijkt me allemaal vrij logisch, gezien de tegenstanders !
Deze 3 films behoren tot de mooiste die ik ken. Ik kan me ook onmogelijk voorstellen dat Xich Lo mooier is dan Johnny Guitar. JG staat bij mij op de 4de plaats als het gaat om visuele pracht in films. Maar die is natuurlijk te weinig bekeken.
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12848 votes
Niet te geloven 
12 Elephant Man - Vital
0-1
Het ongeluk (en de scene vlak daarna), de dansscene, de schoorstenen. Ook voor het eerst dat Tsuka met natuurlijke (kleuren)pracht werkt.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
0-4 Wat een boel Lost Ark fans, leuke film maar camerawerk was toch niet opzienbarend? Any way had duidelijk moeten winnen.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Kan me genoeg wonderschone scenes voor de geest halen uit die film. De hutscene in het begin en natuurlijk die geweldige eindscene. Prachtig geschoten.
maxcomthrilla
-
- 15579 messages
- 2845 votes
0-4 Wat een boel Lost Ark fans, leuke film maar camerawerk was toch niet opzienbarend? Any way had duidelijk moeten winnen.
Inderdaad, Raiders is een leuke film met een amusant avonturenverhaal. Maar qua shots is AWTWB duidelijk beter! 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
We zijn er al lang.
13 Lost Highway - 2046
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
1-2 Net de film gezien die deze KO op z'n sloffen zou winnen indien hij meer gezien was.
Soy Cuba 
ghostman
-
- 5740 messages
- 5 votes
1-2 Net de film gezien die deze KO op z'n sloffen zou winnen indien hij meer gezien was.
Soy Cuba 
Heb je Chimes At Midnight van Orson Welles, minstens zo mooi.
En ik zal van de week scènes uit The Other Side of the Wind bij YouTube uploaden en je zult je ogen niet geloven! 
mister blonde
-
- 12697 messages
- 5831 votes
14 Survive Style 5+ - Cries & Whispers