- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste Horror Scene 2006
Knock-Out: Beste Horror Scene 2006
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
4-9
De beste openingsscene ooit in een horrorfilm.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Gewaagde stelling
.
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Ik kan geen betere verzinnen. Heb toch aardig wat horrorfilms gezien. Alternatieven?
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ik kan geen betere verzinnen. Heb toch aardig wat horrorfilms gezien. Alternatieven?
Is uiteraard een kwestie van smaak, maar geef mij maar de opening van Suspiria, Cube, The Hills Have Eyes (remake), ... Maar die van Halloween is natuurlijk ook erg goed!
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Suspiria
Ligt al heel de avond op me te wachten. Komt er ook nu weer niet van, zo lijkt het. Discussies met OH, uitgaan.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Opening.... Scanners 
Wat vind je daar zo bijzonder aan?
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Ook goede openingsscenes hebben 28 Days Later... (ondergewaardeerd hier), Dawn of the Dead (2004) en Scream (verdient w.m.b. wat meer aandacht, is meer dan weer zo'n stomme hype-film).
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ook goede openingsscenes hebben 28 Days Later... (ondergewaardeerd hier), Dawn of the Dead (2004) en Scream (verdient w.m.b. wat meer aandacht, is meer dan weer zo'n stomme hype-film).
Idd, Scream is echt vet, zeker die opening (weliswaar geïnspireerd op Suspiria). Die andere twee openingen vind ik matig, maar dat heeft eerder te maken met het feit dat ik het geen bijzondere films vind. Vooral 28, dat is pure bagger
.
V
-
- 8369 messages
- 3362 votes
5-11
2 - Alien - Babyalien die uit John Hurt's borst barst vs Texas Chain Saw Massacre (1974) - Neerslaan met hamer + aanloop
0-1
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
2-2 als er nog een TCM in had mogen zitten, was het beslist niet deze.