- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste Horror Scene 2006
Knock-Out: Beste Horror Scene 2006
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Komende partijen:
24 - The Silence of the Lambs - Ontsnapping van Dr. Hannibal Lecter vs The Beyond - Vogelspinscene
25 - Exorcist - Hoofddraai scene vs Braindead - Kick Arse for the Lord!
26 - A Nightmare on Elm Street 3 - Phillip wordt marionettenpop vs The Thing - Bloedtest
27 - Halloween - Kast scene vs The Omen - Onthoofding van fotograaf
28 - Friday the 13th - Einde op het meer, jason spingt op uit water vs De Lift - Onthoofdingsscene
29 - The Shining - Meisjes in gang vs City o/t Living Dead - Niet kunnen schreeuwen in kist onder grond
30 - Carrie - Moord op moeder vs Seven - lijk schrikt wakker
31 - A Nightmare on Elm Street - Moord op Depp vs Devil's Rejects - Shoot out aan het einde
32 - The Fly - Armworstelen vs Texas Chain Saw Massacre (1974) - Neerslaan met hamer + aanloop
24 - The Silence of the Lambs - Ontsnapping van Dr. Hannibal Lecter vs The Beyond - Vogelspinscene
1-0
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik zie net de The Thing zich langs de grasmaaier scene heeft geploegd. 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
A BAY oF Blood 
Eruit tegen een amateurfilm(-scene)
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Niet dat ik het compleet oneens met je ben maar BoB vond ik ook behoorlijk amateuristisch.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Dat is zo (je doelt op het cameragebruik zeker), maar dat compenseert BOB weer met 13 geniale scenes waaroner deze
en een goed inzicht van compositie van die BAVA
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Die amateurfilm scene (Bad Taste) is brilliant in zijn concept, cameravoering, montage en gore! En bovendien hilarisch. 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
25 - Exorcist - Hoofddraai scene vs Braindead - Kick Arse for the Lord!
1-0
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
4-2
Toch wel een tegenvaller dat die spinscene uit the Beyond niet van SotL kan winnen.... Kan alleen maar door onbekendheid van die scene komen.....
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Moeilijk, maar ik vind de Exorcist scene toch beter dan BD.
6-2
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
4-2
Toch wel een tegenvaller dat die spinscene uit the Beyond niet van SotL kan winnen.... Kan alleen maar door onbekendheid van die scene komen.....
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Maar ook betere horror?