- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste Horror Scene 2006
Knock-Out: Beste Horror Scene 2006
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Hellraiser - Eerste keer oproepen van de Cenobites vs American Psycho - kettingzaag valt van trap
1-0 Cenobites
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
56 - The Descent - Met video in het donker, wezen verschijnt vs Audition - Bewegende zak, naast telefoon
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
6-1
57 - TCM 2 - leatherface verliefd met huid op gezicht vs Rosemary's Baby - Seksscene met de duivel
1-0 Finale materiaal 
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12852 votes
Jammer van Audition, maar die zit er nog in met de sterkste scene. Descent wint toch wel verdiend.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Ken de scene van TCM2 niet goed en vind de scene van Rosemary's Baby goed maar niet geweldig. Ik onthoud me van stemmen dit keer.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Hier een clip, de bewuste scene zit er niet in, maar misschien helpt het je je geheugen op te frissen...
... Leatherface snijdt met een electrisch mes het gezicht van de radio technicus af en plakt het bij de vrouwelijke dj, wiens handen op haar rug zitten waardoor ze het niet van haar gezicht kan krijgen. Leatherface maakt vervolgens een dansje met haar, terwijl de technicus bijkomt en begint te rochelen..... Erg surrealistisch allemaal...
...
http://www.youtube.com/watch?v=Oea_5ZKxYHo&search=texas%20chainsaw%20massacre
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Wat ik vreemd vind is dat er zoveel scènes van Audition in deze knock-out zitten. Toch echt wel een stukje prul volgens mij.
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12852 votes
Kijk maar lekker goedkope zombiefilmpjes uit de 70s en 80s dan