- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste Komedie 2006
Knock-Out: Beste Komedie 2006
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
De personages uit The Holy Grail zijn inderdaad niet bepaald diep, maar ik vind ze wel hilarisch. Verder zie ik niet wat visuele pracht werkelijk voor invloed heeft op de grappen. Daarbij is The Holy Grail met een erg klein budget gemaakt (ze hadden geen geld meer voor paarden, met bekende resultaten). Fawlty Towers is visueel trouwens ook niet mooi, maar daardoor niet minder grappig.
SS5+ ken ik verder niet, al spreekt die me niet zo aan. Maar dat komt ook omdat Japanse humor mij tot nu toe niet wist te boeien.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Volgende ronde:
Dr. Strangelove – Pulp Fiction
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
1. We gaan tot de 8.
2. Die ronde hebben we al gedaan, met Strangelove als winnaar.
Waarom wil je die dan nu doen?
Herisson
-
- 3413 messages
- 607 votes
1. We gaan tot de 8.
2. Die ronde hebben we al gedaan, met Strangelove als winnaar.
Waarom wil je die dan nu doen?

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
SS5+ ken ik verder niet, al spreekt die me niet zo aan. Maar dat komt ook omdat Japanse humor mij tot nu toe niet wist te boeien.
Japanse humor is net zo divers als Nederlandse, Engelse of Amerikaanse humor....
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Zou best kunnen, maar dat neemt niet weg dat SS5+ me niet aanspreekt. Zal hem wellicht eens bekijken (al zal dat met de huidige dvd-prijs nog héél lang kunnen duren), maar ik verwacht er niet te veel van.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Ik weet niet wat er zo anarchistisch is aan Fawlty Towers, maar naast een hoop onzin en een parodie op de legende van Arthur is The Holy Grail ook een bespotting van vele Britse normen en waarden en ook sneren naar religies, culturen en zelfs een aantal politieke situaties.
MP is veel anarchistischer dan FT, dan de meeste humor in dit tournament! Zeker in die tijd, mensen schrokken zich regelmatig het leplazarus! Het is spot met alle dingen die Groot-Brittanië zo'n raar klasse-gericht en stijve maatschappij maken. Echt anarchisme dus..
FT is in wezen gewoon een melige sitcom, maar dan met briljante scripts en meesterlijke acteurs (waardoor het niveau enorm hoog is).
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
MP is veel anarchistischer dan FT, dan de meeste humor in dit tournament! Zeker in die tijd, mensen schrokken zich regelmatig het leplazarus! Het is spot met alle dingen die Groot-Brittanië zo'n raar klasse-gericht en stijve maatschappij maken. Echt anarcisme dus..
FT is in wezen gewoon een melige sitcom, maar dan met briljante scripts en meesterlijke acteurs (waardoor het niveau enorm hoog is).
Ik vind MP: HG gewoon totaal niet leuk, de hele 'boodschap' ontgaat me volledig, maar daar kan ik ook niets aan doen, ik ben geen geschokte Engelsman.......
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Ik begrijp die Python hype ook niet. 't Zal ooit wel vernieuwende humor geweest zijn, maar ondertussen zijn we weer al 20 jaar verder, en is wat toen schokkend was nu slappe koffie. Wat meteen een goeie omschrijving is van het type humor.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Ik vind MP: HG gewoon totaal niet leuk, de hele 'boodschap' ontgaat me volledig, maar daar kan ik ook niets aan doen, ik ben geen geschokte Engelsman.......
Ja, dat weten we nu wel..
Je gebruikt alleen allerlei termen bij films waarbij ze niet horen, ik verduidelijkte dat slechts. Nu maar verder met dit kinderpartijtje 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Je gebruikt alleen allerlei termen bij films waarbij ze niet horen, ik verduidelijkte dat slechts. Nu maar verder met dit kinderpartijtje 
... 
4-4
Vrijwel geen echte komedies meer over in dit tournament..
Volgens mij begon het dat tweede bericht......... Heeft niets met mij te maken. Verklaar nu eindelijk eens wat je met 'echte komedies' bedoeld en waarom het gros van de overgebleven films daar niet onder valt?