- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste Komedie 2006
Knock-Out: Beste Komedie 2006
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Mr. Smith Goes To Washington – Monty Python and the Holy Grail
0-1
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
1-3
Valt weinig te lachen met Mr. Smith. Wat doet ie hier eigenlijk ?
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Mr Smith een komedie?
1-4
Harvey en La Vita è Bella 
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7938 votes
The Cook, The Thief, His Wife & Her Lover – Bande A Parte
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik heb bij Harvey zelden gelachen hoor. Slechte komedie, wat dat betreft.
6-4 Waarom die 4 stemmen krijgt is me een raadsel. Users die het begrip Komedie blijkbaar niet echt snappen, best triest.
Zelfs als je Harvey niet grappig vond kun je toch moeilijk zeggen dat het geen komedie is. Wat is het anders, een drama?
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Vond het eigenlijk vrij dramatisch eigenlijk, met een lichtvoetige toon, maar in een deuk gelegen ? Nee, dat niet.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
De humor is inderdaad wel oubollig (wat ik overigens wel weer een bepaalde charme vind hebben), maar het is volgens mij allemaal niet serieus bedoelt. Het dramatische aspect is te klein om het een drama te kunnen noemen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Komedie????? The cook etc, is zo'n beetje de duisterse film die ik ken. Prachtige film, maar ik zie er de komedie niet in...... heb 'm meteen twee keeer opgegeven bij de horrormomenten KO.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Bande A Part staat nu ook niet in mijn geheugen als hilarische komedie eigenlijk 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Laat nu maar gewoon staan. Na de tweede ronde zullen ze er allebei toch niet meer in zitten.
Art
-
- 13507 messages
- 3659 votes
En dat kan weer een tijdje duren
Zie ik het nou goed? Ontbreekt Midnight Run?!
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Stem dan gewoon een beetje vooruit Art, zoals TOR zegt, de winnaar overleeft de tweede ronde toch niet waarschijnlijk.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Stem dan gewoon een beetje vooruit Art, zoals TOR zegt, de winnaar overleeft de tweede ronde toch niet waarschijnlijk.
Dan kunnen we net zo goed 255 films mee laten doen en de winnaar daarvan in de finale tegen The Big Lebowski zetten 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
En dat kan weer een tijdje duren
Zie ik het nou goed? Ontbreekt Midnight Run?!
Echt? 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Laten we hopen dat die "dude" humor het deze keer moet afleggen tegen iets grappigs