- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste Komedie 2006
Knock-Out: Beste Komedie 2006
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
1-1 ! Nog steeds de beste NL film die ik gezien heb.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Zelfs als je enkel Flodder gezien hebt zou dat toch genoeg moeten zijn voor 5 tegenstemmen, niet ? 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Rent-a-Friend verliest van Flodder...
"t wordt steeds pijnlijker.
Bert1
-
- 2196 messages
- 0 votes
Ik zou Flodder nog eens herbekijken Reinbo, het lijkt me dat je hem niet begrijpt. Flodder spot op ingenieuze wijze met onze materialistisch ingestelde maatschapij.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik zou Flodder nog eens herbekijken Reinbo, het lijkt me dat je hem niet begrijpt. Flodder spot op ingenieuze wijze met onze materialistisch ingestelde maatschapij.
Maar op een 100x oppervlakkiger niveau dan Rent-a-Friend, die jij blijkbaar moet herzien....
Maar ach, vrijwel iedereen hier verwart kinderachtige stupiditeit met humor, dus ik ben al lang afgehaakt.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
2-4
Flink ondergewaardeerd (al heb ik die film al lang niet meer gezien). In ieder geval veel grappiger dan die oubollige klucht.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Rent-a-Friend verliest van Flodder...
"t wordt steeds pijnlijker.
Ja, Erg akelig.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ik heb bij Harvey zelden gelachen hoor. Slechte komedie, wat dat betreft.
6-4 Waarom die 4 stemmen krijgt is me een raadsel. Users die het begrip Komedie blijkbaar niet echt snappen, best triest.
Bert1
-
- 2196 messages
- 0 votes
Maar op een 100x oppervlakkiger niveau dan Rent-a-Friend, die jij blijkbaar moet herzien....
Maar ach, vrijwel iedereen hier verwart kinderachtige stupiditeit met humor, dus ik ben al lang afgehaakt.
Ik was maar aan het grappen, ik dacht dat het er dik genoeg op lag.
0-1