- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste Komedie 2006
Knock-Out: Beste Komedie 2006
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
De volgende moest nog gedaan worden:
The Party – Braindead
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Wis ik per ongeluk mijn bericht
Dit stond inderdaad tussen de twee berichtjes van Reinbo:
En ik zei ook nog dat er andere eigenaardige uitslagen waren
Maar Meet the Parents viel mij op omdat de tegenstander toch een stuk matiger is. En Shrek is voor mij een favorietje 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
1-2 The Party. Een van de weinige films waar ik vroeger helemaal in een deuk gelegen heb.
Dit gaat helemaal nergens meer over. Office Space wegstemmen. Rabbi Jacob tegen een drugsfilm wegstemmen...
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12848 votes
1-3
Drugsfilm, is dat een nieuwe genre ?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Rabbi Jacob tegen een drugsfilm*** wegstemmen...
't is al erg genoeg dat we Fear and Loathing in Las Vegas kwijt zijn...... Misschien heb je met Rabbi Jacob meer succes op het K3 forum. 
**Hoe wou je de Party eigenlijk omschrijven.... ?
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Rabbi Jacob tegen een drugsfilm*** wegstemmen...
**Hoe wou je de Party eigenlijk omschrijven.... ?
Dat is een Peter Sellers feest, die alles fout doet, wat je maar fout kan doen als je niet echt uitgenodigt bent, maar wel denkt dat je uitgenodigt bent, hilarische slapstick. 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Maar vrij ernstig, ik vrees dat niemand hier het genre Komedie goed snapt.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Smaken verschillen. Er op dit forum moeten er eerst wat ledematen rondvliegen of een seriemoordenaar mensen in elkaar hakken wil het grappig zijn.
Het zij zo
.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Smaken verschillen. Er op dit forum moeten er eerst wat ledematen rondvliegen of een seriemoordenaar mensen in elkaar hakken wil het grappig zijn.
Het zij zo
.
LOL, ja vrees het ook. 
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Niet echt, maar dat komt meer omdat het me weinig doet. Vind het buiten dat ook niet echt een komedie.
Je lacht 1 keer om dat beest en dat was het wel. Verder is het een puur fantasyverhaaltje (op zich niks mis mee).
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12848 votes
Ach. Er moeten op dit forum eerst wat mensen over bananenschillen vallen of een tik op hun hoofd krijgen met een stok wil het grappig zijn.
Het zij zo
.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Nogmaals, ga de film eens kijken voor je met die ontzettend debiele opmerkingen komt.
Je moet niet zo happen, man. Waar is je gevoel voor humor? O, nee, laat maar........

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Maar vrij ernstig, ik vrees dat niemand hier het genre Komedie goed snapt.
Nogmaals: Voor alle "ik-kan-er-niet-om-lachen-dus-is-het-geen-komedie- politieagenten" op deze site:
Wikipedia: Een komedie of blijspel is een theaterstuk, film of televisieprogramma met het doel het publiek op te vrolijken.
Daar vallen dus veel meer films onder dan alleen die films met idioten in de hoofdrol die struikelend door het leven gaan, gekke bekken trekken of van appeltaart houden. En komedie mag dus ook een goed verhaal vertellen, dramtische lijn volgen of over junkies gaan.
En als jij in Trainspotting de komedie niet weet te herkennen ben jij toch echt degene met een 'ernstig' probleem.