- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: scripts
Knock-out: scripts
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Kan Mr. Smith niet gewoon weer naar huis gaan?

The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
10-6 Mr. Smith Goes Home 
Casablanca haalt eindelijk eens de kwartfinale! Nu nog de finale!
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
4-3
Pff Mr.Smith goes to Washington en Dog Day Afternoon eruit en Casablanca en Fight Club door, er wordt duidelijk niet op script gestemt.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
4-3
Pff Mr.Smith goes to Washington en Dog Day Afternoon eruit en Casablanca en Fight Club door, er wordt duidelijk niet op script gestemt.
Vergeet niet dat meningen verschillen. Persoonlijk vind ik DDA de betere film, maar heeft FC het beste script. En Casablanca was al vanaf begin af aan een keuze voor de finale van mij.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
4-3
Mag jij mij uitleggen wat het script van DDA beter maakt dan the FC...... en Mr. S. beter dan Dr. S. (Die laatste heeft tenminste een titel
)
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Mag jij mij uitleggen wat het script van DDA beter maakt dan the FC...... en Mr. S. beter dan Dr. S. (Die laatste heeft tenminste een titel
)
DDA heeft vele andere gijzelfilms geïnspireerd en is nog steeds de beste, FC's script is een zwakke, "ik wil de huidige maatschappij niet meer volgen"-onzin verhaaltje en is dan nog zwak uitgewerkt en het spreekt zichzelf zelfs tegen.