- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Acteurs & Actrices (2006)
Knock Out: Acteurs & Actrices (2006)
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Die "stroming" was gewoon een beslissing van de persoon die de knock-out lanceerde,

Ik heb het jullie ook wel heel moeilijk gemaakt. Enne: plaatsing???
En? Ik zei toen toch dat er niets plots aan was.
Absurd natuurlijk
Ik vind het bijzonder dat er een reeds genomen beslissing gewoon wordt genegeerd. Bedankt voor het afschieten van dit initiatief, ik vind het nogal lomp.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Ik vind het bijzonder dat er een reeds genomen beslissing gewoon wordt genegeerd. Bedankt voor het afschieten van dit initiatief, ik vind het nogal lomp.
Ik heb geen enkele beslissing afgeschoten, het spel viel gewoon stil, en zou dus 2 dagen stilgelegen hebben. Ik heb dan een initiatief genomen opdat het zou verder gaan, en OH permiteerde zich omdat te bekritiseren, hoewel hijzelf geen zin of tijd had een random loting uit te voeren (tijd hebben is natuurlijk gewoon een kwestie van keuzes maken).
Als iemand een random loting had uitgevoerd, was er niets van mij gekomen, dat gebeurde dus niet. De kritiek van OH is er gekomen nadat ik de volgende ronde gelanceerd had, en een uur gewerkt had aan de lijst-met-links voor de ronde in kwestie.
Ik vind dat, wanneer je beslist dat er een random-loting moet komen, dat je dan met iemand die wel aanwezig is, afspreekt dat die het uitvoert, anders is dat nogal gemakkelijk : er moet een actie gebeuren, maar iedereen/ niemand kan/moet het doen.
Als jullie me lomp vinden omdat ik spel niet liet stilvallen, so be it, ik ga er mijn slaap niet voor laten. Het ligt niet in mijn aard om mensen die ik niet ken op een dergelijke manier te beledigen, en ik weet van waar het komt.
Toen Sander2 wel een random-loting uitvoerde, heb ik niet gezegd dat het zijn of mijn loting moest zijn, ik heb de keuze gelaten, maar de situatie was, door gebrek aan organisatie, erg verwarrend, de 2 polls liepen door elkaar.
In elk geval, ik heb mijn lesje geleerd, en laat volgende keer het spel gewoon doodbloeden. Ik ga ook verder niet meer reageren op beledigende berichten van jou of Onderhond. Ik had trouwens al beslist niet meer te reageren op OH, ook niet in andere discussies, beledigen is blijkbaar zijn tweede natuur
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12846 votes
Da's waar, jij doet het slinkser:
En dat terwijl ik duidelijk aangegeven had geen tijd te hebben. Als ik iets minder fraai over iemand ('s gedrag) zeg doe ik dat ten minsten open in mensen hun gezicht.
Latesta
-
- 408 messages
- 146 votes
wtf, zitten jullie nu te discussieren over een spelletje, dat een of andere kerel met een internet account, verzonnen heeft en dat op een of ander obscure filmwebsite staat??
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
9-5
Geen idee welke ronde het is en tot waar hij gaat, maar dit is mijn stem. En wat de discussie betreft: de oprichter van het topic beslist, zoals altijd.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
de oprichter van het topic beslist, zoals altijd.
Iets wat jij, als ik me goed herinner, zelf niet gerespecteerd hebt toen the One Ring, bij een vorige knock-out, vroeg het spel 5 minuten te pauzeren zodat hij de duels voor de volgende ronde kon opstellen. Niemand heeft jou toen lomp genoemd, dacht ik. Hier ging het over een veel langer pauze.
Latesta
-
- 408 messages
- 146 votes
Wat boeit het nou weer. Als je van dit spel al zenuwachtig wordt, hoe triest ben je dan?
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 messages
- 5449 votes
Niet dat dit zo'n hoogstaand spel is, maar een beetje respect voor de inrichter ervan kan nooit geen kwaad. Er kruipt soms meer tijd in zo'n spelletje dan je denkt.
En laten we nu verder gaan met het spel zelf.
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Het is al 10-6.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
4-1
Asano vond ik in Taste of Tea niet interessant.
Hij krijgt binnenkort een herkansing.
Major Major
-
- 225 messages
- 257 votes
IK stel voor dat KrisV de random loting van de volgende ronde uitvoert.
Poisonthewell
-
- 4939 messages
- 13407 votes
5-5 The Big Lebowski, The Last Picture Show
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12846 votes
Survive Style 5+, Vital, Taste of Tea, Last Life in the Universe, Dead End Run, Ichi the Killer, Electric Dragon 80000V, Party 7, Gemini, Shark Skin Man, Yume no Ginga
etc etc. Iedereen behalve Jeff Bridges