- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Horrorfilms (2006)
Knock Out: Horrorfilms (2006)
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
dat het als een klassieker beschowd wordt zal daar ook veel te maken hebben
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Nou, uuhh. Psycho mag wel weer winnen van The Shining. Whehe, ja ik ben niet te volgen, ik weet het! 
Maar dat komt echt puur omdat The Shinning zo saai is. 
Heb je The Shining wel gezien? Je hebt er in ieder geval niet op gestemd.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Klopt, tweemaal na een uur ofzo iets stop gezet. Enorm saai en slaapverwekkend allemaal. Mijn stem ontbreekt dus aangezien ik alleen maar stem op films die ik volledig heb gezien.
Ik ben het overigens volledig eens met Onderhond. Psycho heeft niets in het horror genre te zoeken. Ik denk dus dat ik de ronde Psycho - The Shining aan mij voorbij laat gaan. Voor mij echt onvoorstelbaar dat beide films er nog altijd bij zijn, terwijl top horror als Haute Tension er al lang uitligt. 
Tegen The Birds nog wel, nog zo'n Psycho geval. 
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
The Fly - Friday the 13th staat trouwens 6-5 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Klopt, tweemaal na een uur ofzo iets stop gezet. Enorm saai en slaapverwekkend allemaal. Mijn stem ontbreekt dus aangezien ik alleen maar stem op films die ik volledig heb gezien.
Ik ben het overigens volledig eens met Onderhond. Psycho heeft niets in het horror genre te zoeken. Ik denk dus dat ik de ronde Psycho - The Shining aan mij voorbij laat gaan. Voor mij echt onvoorstelbaar dat beide films er nog altijd bij zijn, terwijl top horror als Haute Tension er al lang uitligt. 
Tegen The Birds nog wel, nog zo'n Psycho geval. 
Grappig, Psycho en The Shining zijn nou net twee van de weinige films uit de lijst die ik wel kan waarderen. Al ben ik het er mee eens dat Psycho geen horror is. Dat zie ik meer als een thriller.
The Shining moet je misschien toch maar eens in zijn geheel proberen te kijken als je weer de moed vind 
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Erg moeilijk deze. Allebei meesterwerken. En hoewel ik geen zin heb in The Shining nogmaals als winnaar denk ik toch dat deze hoger in mijn top 10 zou eindigen.
1-2
ghostman
-
- 5740 messages
- 5 votes
2-2 Psycho, beste horror ooit (samen met The Exorcist).
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
3-5
Wat een onzin. Dus grondleggers moeten we maar gewoon vergeten....Denk je over alle zaken zo?
Ik zeg niet dat je ze moet vergeten. Een beetje in perspectief plaatsen mag wel vind ik. Grondleggers en klassiekers lijken bij voorbaat al vrij van kritiek bij sommigen. Vind ik maar een vreemde manier van denken.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Een travestiet. Een man die een vrouw dood.
Niks meer dan een of ander moordfilmpje. Een zaak voor Derrick.
En dit vind ik een vreemde manier van in perspectief zetten. Rare onderbouwing hoor.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Ik vond het een enorm saaie rukfilm, zonder enige spanning, noch gore, noch monsters, noch vreemde dingen. Misschien daarom.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Beperkte kijk op horror dan. Jammer. Maar je bent iig niet de enige hier heb ik al gemerkt
.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Dat heb je al 6 keer gezegd, maar wat is er dan wel horror aan ? Ondertussen is jouw kijk zo breed dat Sneeuwwitje er ook onder valt heb ik de indruk (boze heks hoor, appels met vergif enzo).
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Laten we door gaan met het stemmen.
Psycho - The Shining
5-6