- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Horrorfilms (2006)
Knock Out: Horrorfilms (2006)
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Wie maakt m af, kunnen we verder met de 4e ronde 
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Wauw! The Omen, The Thing, Halloween en Saw zitten er nog steeds bij! Vier *5 films.
Alleen vrees ik dat The Shining voor de 3de keer dit jaar een knock - out gaat winnen....
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Loting voor de 4e Ronde,
8 punten, 2 verschil
The Fly - Friday the 13th
Psycho - The Shining
The Omen - Braindead
Night of the Living Dead (1968) - Videodrome
The Exorcist - The Thing
Saw - A Nightmare on Elm Street
28 Days Later - Halloween
Eraserhead - Re-Animator
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Wauw! The Omen, The Thing, Halloween en Saw zitten er nog steeds bij! Vier *5 films.
Alleen vrees ik dat The Shining voor de 3de keer dit jaar een knock - out gaat winnen....
Hopen dan maar dat Psycho deze ronde wint. Al zal Doom daar niet zo blij mee wezen
.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Hij zal wel blij zijn met de wetenschap dat Halloween, Psycho weer uit kan schakelen. Tegen The Shining is dat denk ik een hopeloze zaak.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Hopen dan maar dat Psycho deze ronde wint. Al zal Doom daar niet zo blij mee wezen
.
Nou, uuhh. Psycho mag wel weer winnen van The Shining. Whehe, ja ik ben niet te volgen, ik weet het! 
Maar dat komt echt puur omdat The Shinning zo saai is. 
KristofBeckers
-
- 1733 messages
- 4750 votes
Ik wil niet stemmen 
maar als het toch moet
4-4
Jammer voor Friday maar Cronenberg moet door en videodrome gaat het denkelijk niet doen 
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Hij viel inderdaad een beetje tegen, ja! Na alle hoge verwachtingen....
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Horror heeft erg veel zijtakkingen. Snap dat een keer.
Mij best hoor, maar waar zit de horror in Psycho. Een travestiet. Een man die een vrouw dood. Woooooh!
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Een killer misschien die iconen als Myers, Voorhees of Krueger heeft voortgebracht? Bates wordt vaak genoeg in één adem genoemd met eerdergenoemden en bij hem begon het ook een beetje. Zoals ik al zei: de moeder van de slashers dus, Psycho.
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
horror hoeft ook niet altijd smerig te zijn, Psycho is daar een perfect voorbeeld voor !
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
En af en toe sterven moeders ... Psycho is daar duidelijk eentje van, en heeft niks meer in het horror genre te zoeken. Niks meer dan een of ander moordfilmpje. Een zaak voor Derrick.
Begrijp best dat hij hier meedoet door z'n status, maar vind het belachelijk dat hij zover komt.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
heeft niks meer in het horror genre te zoeken.
Wat een onzin. Dus grondleggers moeten we maar gewoon vergeten....Denk je over alle zaken zo?