• 178.040 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.658 votes
Profile

Knock Out: Regisseurs (2006)

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Freud heeft zijn berichtje net verwijderd, maar wat er in stond is wel fair. Dus doe maar op Freuds manier dan.

Hayao Miyazaki - Andrei Tarkovsky

0-2

starbright boy (moderator films)

• 22403 messages
  • 5070 votes

0-3

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

The One Ring wrote:

En dat was toch juist niet jou bedoeling.

Als iemand een loting zou samenstelling om zijn persoonlijke favorieten in de finale te krijgen zou het toch helemaal niet objectief zijn. Dus een bewijs dat Goodfella toch een (redelijk) objectieve waardemeter hanteerde.

Maar de rangorde hangt natuurlijk van de vorige tegenstanders (Hitchcock - Tarantino) af.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Toch nog even stiekem redelijk erbij zetten he.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Hier is mijn bericht terug dan (ik dacht dat jullie al definitief begonnen waren en dan kon het me niks meer schelen):

Ik heb even nagedacht en ik vind dat we hetzelfde systeem moeten behouden, zo staat het op de eerste pagina. Ik vind Goodfella's systeem goed en zou het zeker gebruiken in het vervolg, maar dan moet je het aankondigen en niet halverwege invoeren. Doordat er nu twee lotingen staan ga je ook je mening baseren op welke je het beste aanstaat, ik denk dat ik met deze uitleg zo objectief mogelijk gebleven ben .

De cijferreeks voor de volgende ronde heb ik ook al gemaakt, dan is het zeker dat ik niet vals speel, want ik weet niet zeker of ik me op het einde zou kunnen inhouden .

De reeks is: 4 3 1 2

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Goodfella_90 wrote:

Toch nog even stiekem redelijk erbij zetten he.

Ik heb ook uitgelegd waarom. Het hing o.a. af van de sterkte van de vorige tegenstanders. Sommigen (Miyazaki bvb.) hadden toch wel een gemakkelijk parcours

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

0-4 Tarkovsky dan

KristofBeckers

• 1733 messages
  • 4746 votes

0-5

J.S.

• 11754 messages
  • 3060 votes

0-6

KristofBeckers

• 1733 messages
  • 4746 votes

Ik wil hitchcock - lynch in de finale zien:p

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

1-6 Alweer Miyazaki

Wel jammer dat Leone nu al tegen Kubrick moet. Nou kan mijn droom kwart-finale (met Kubrick, Leone, Coen en Hitchcock) niet meer. En het ging de goede kant op.

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

ik hoop op Chaplin - Tarkovsky als finale.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

1-7

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Hitchcock - Leone zou in dit geval de mooiste zijn.

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

The One Ring wrote:

1-6 Alweer Miyazaki

Wel jammer dat Leone nu al tegen Kubrick moet. Nou kan mijn droom kwart-finale (met Kubrick, Leone, Coen en Hitchcock) niet meer. En het ging de goede kant op.

Waren ook mijn droom halve-finalisten. Maar Freud heeft er mooi voor gezorgd dat Miyazaki of Andrei Tarkovsky verder gaat

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Oh ja, het is trouwens:

tot de 11, 2 verschil

starbright boy (moderator films)

• 22403 messages
  • 5070 votes

Mijn droomkwartfinale met Tsai Ming-Liang, Aleksandr Sokurov, Vittorio DeSica en Satyajit Ray kan ook niet meer

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

1-8

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Op dit moment kan alleen Hitchcock - Kubrick nog een waardige finale worden voor mij. Ik zag liever Coen of Leone tegenover Kubrick dan Hitchcock, maar helaas: Freud heeft het verijdelt

KristofBeckers

• 1733 messages
  • 4746 votes

hehe

Dan wou ik

Fassbinder Hanneke Truffaut Ozon.

Maar iedereen weet dat dat nooit zal gebeuren :d

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

starbright boy wrote:

Mijn droomkwartfinale met Tsai Ming-Liang, Aleksandr Sokurov, Vittorio DeSica en Satyajit Ray kan ook niet meer

Nou, Ray is toch al in de tweede ronde geraakt .

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Van die 32 regisseurs die vorig jaar de vierde ronde haalden zitten er nog 5 in, dat wilt zeggen dat er drie zijn die nu in de kwartfinales zitten maar vorig jaar niet eens voorbij de derde ronde zijn geraakt: Chaplin, Coen en Miyazaki.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

2-8! weg met filmer

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Mijn droomfinale was Carpenter - Kubrick geweest, met Kubrick komt het wel goed lijkt me.

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Ik weet dat ik hiermee niet veel vrienden maak, maar ik vind iemand die tekenfilms ... euh, sorry, animatiefilms maakt geen echte regisseur.

2-9

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

2-10

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Dit duurt me te lang, ik ga de Chinees van vanavond ontdooien.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

KrisV wrote:

Ik weet dat ik hiermee niet veel vrienden maak, maar ik vind iemand die tekenfilms ... euh, sorry, animatiefilms maakt geen echte regisseur.

2-9

Iemand die drie kwartier twee mensen in een auto filmt zonder dat er iets noemenswaardigs gebeurd wel?

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Ik ga film kijken . Als jullie aan de volgende ronde geraken, die werkt als volgt:

Kubrick of Leone - Chaplin of Hitchcock

Coen of Lynch - Miyazaki of Tarkovsky

En voor de finale mag je de volgorde wel kiezen .

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Reinbo wrote:

(quote)

Iemand die drie kwartier twee mensen in een auto filmt zonder dat er iets noemenswaardigs gebeurd wel?

Ik denk niet dat ik de films van Tarkovsky erg spannend zou vinden. Zoals ik reeds zei, ik vind dit de zwakste kwartfinale.

Maar hij doet wel regisseurswerk, neem ik aan

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.