- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Regisseurs (2006)
Knock Out: Regisseurs (2006)
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Freud heeft zijn berichtje net verwijderd, maar wat er in stond is wel fair. Dus doe maar op Freuds manier dan.
Hayao Miyazaki - Andrei Tarkovsky
0-2
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
En dat was toch juist niet jou bedoeling.
Als iemand een loting zou samenstelling om zijn persoonlijke favorieten in de finale te krijgen zou het toch helemaal niet objectief zijn. Dus een bewijs dat Goodfella toch een (redelijk) objectieve waardemeter hanteerde.
Maar de rangorde hangt natuurlijk van de vorige tegenstanders (Hitchcock - Tarantino) af.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Toch nog even stiekem redelijk erbij zetten he. 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Hier is mijn bericht terug dan
(ik dacht dat jullie al definitief begonnen waren en dan kon het me niks meer schelen):
Ik heb even nagedacht en ik vind dat we hetzelfde systeem moeten behouden, zo staat het op de eerste pagina. Ik vind Goodfella's systeem goed en zou het zeker gebruiken in het vervolg, maar dan moet je het aankondigen en niet halverwege invoeren. Doordat er nu twee lotingen staan ga je ook je mening baseren op welke je het beste aanstaat, ik denk dat ik met deze uitleg zo objectief mogelijk gebleven ben
.
De cijferreeks voor de volgende ronde heb ik ook al gemaakt, dan is het zeker dat ik niet vals speel, want ik weet niet zeker of ik me op het einde zou kunnen inhouden
.
De reeks is: 4 3 1 2
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Toch nog even stiekem redelijk erbij zetten he. 
Ik heb ook uitgelegd waarom. Het hing o.a. af van de sterkte van de vorige tegenstanders. Sommigen (Miyazaki bvb.) hadden toch wel een gemakkelijk parcours 
KristofBeckers
-
- 1733 messages
- 4746 votes
Ik wil hitchcock - lynch in de finale zien:p
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
1-6 Alweer Miyazaki
Wel jammer dat Leone nu al tegen Kubrick moet. Nou kan mijn droom kwart-finale (met Kubrick, Leone, Coen en Hitchcock) niet meer. En het ging de goede kant op.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Hitchcock - Leone zou in dit geval de mooiste zijn. 
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
1-6 Alweer Miyazaki
Wel jammer dat Leone nu al tegen Kubrick moet. Nou kan mijn droom kwart-finale (met Kubrick, Leone, Coen en Hitchcock) niet meer. En het ging de goede kant op.
Waren ook mijn droom halve-finalisten. Maar Freud heeft er mooi voor gezorgd dat Miyazaki of Andrei Tarkovsky verder gaat 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Oh ja, het is trouwens:
tot de 11, 2 verschil
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Mijn droomkwartfinale met Tsai Ming-Liang, Aleksandr Sokurov, Vittorio DeSica en Satyajit Ray kan ook niet meer 

The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Op dit moment kan alleen Hitchcock - Kubrick nog een waardige finale worden voor mij. Ik zag liever Coen of Leone tegenover Kubrick dan Hitchcock, maar helaas: Freud heeft het verijdelt

KristofBeckers
-
- 1733 messages
- 4746 votes
hehe
Dan wou ik
Fassbinder Hanneke Truffaut Ozon.
Maar iedereen weet dat dat nooit zal gebeuren :d
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Mijn droomkwartfinale met Tsai Ming-Liang, Aleksandr Sokurov, Vittorio DeSica en Satyajit Ray kan ook niet meer 
Nou, Ray is toch al in de tweede ronde geraakt
.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Van die 32 regisseurs die vorig jaar de vierde ronde haalden zitten er nog 5 in, dat wilt zeggen dat er drie zijn die nu in de kwartfinales zitten maar vorig jaar niet eens voorbij de derde ronde zijn geraakt: Chaplin, Coen en Miyazaki.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Mijn droomfinale was Carpenter - Kubrick geweest, met Kubrick komt het wel goed lijkt me. 
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Ik weet dat ik hiermee niet veel vrienden maak, maar ik vind iemand die tekenfilms ... euh, sorry, animatiefilms maakt geen echte regisseur.
2-9
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Dit duurt me te lang, ik ga de Chinees van vanavond ontdooien. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik weet dat ik hiermee niet veel vrienden maak, maar ik vind iemand die tekenfilms ... euh, sorry, animatiefilms maakt geen echte regisseur.
2-9
Iemand die drie kwartier twee mensen in een auto filmt zonder dat er iets noemenswaardigs gebeurd wel?
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik ga film kijken
. Als jullie aan de volgende ronde geraken, die werkt als volgt:
Kubrick of Leone - Chaplin of Hitchcock
Coen of Lynch - Miyazaki of Tarkovsky
En voor de finale mag je de volgorde wel kiezen
.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Iemand die drie kwartier twee mensen in een auto filmt zonder dat er iets noemenswaardigs gebeurd wel?
Ik denk niet dat ik de films van Tarkovsky erg spannend zou vinden. Zoals ik reeds zei, ik vind dit de zwakste kwartfinale.
Maar hij doet wel regisseurswerk, neem ik aan