- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Regisseurs (2006)
Knock Out: Regisseurs (2006)
Onderhond
-
- 87598 messages
- 12853 votes
Huston is de regisseur van Annie. Zo iemand mag niet eens meedoen 
Anarchist
-
- 497 messages
- 607 votes
en dat zag jij niet afkomen of zo???
tarantino heeft alleen maar rommel op zn naam staan (op pulp fiction na dan)
zijn films hebben werkelijk NIKS te bieden..gewoon niet te vergelijken met huston
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4554 votes
tarantino heeft alleen maar rommel op zn naam staan (op pulp fiction na dan)
zijn films hebben werkelijk NIKS te bieden..gewoon niet te vergelijken met huston
Maar je weet toch dat velen daar anders over denken, dus een overwinning van Tarantino op Huston was nu toch wel te verwachten... het is nu eenmaal de mening van minstens 8 gebruikers die hier de doorslag geeft!
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
2-4 Truffaut dan maar want Winterbottom heb ik echt helemaal niets mee 
Anarchist
-
- 497 messages
- 607 votes
Maar je weet toch dat velen daar anders over denken, dus een overwinning van Tarantino op Huston was nu toch wel te verwachten... het is nu eenmaal de mening van minstens 8 gebruikers die hier de doorslag geeft!
ja..de top 250 zegt al genoeg eigenlijk..
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
3-4
Ik verander mijn stem, ik was vergeten dat Jude van Winterbottom was, toch wel een betere film dan degene die ik van Truffaut gezien heb.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Huston is de regisseur van Annie. Zo iemand mag niet eens meedoen 
Amen.
Anarchist
-
- 497 messages
- 607 votes
Amen.
en tarantino van reservoir dogs
(+kill bill + deed ook mee aan sin city + schreef het script voor from dusk till dawn)
inhoudloze SAAIE pulp waar geweld,bloed en rondvliegende ledematen centraal staan en dit als entertainment wordt bevonden 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
en tarantino van reservoir dogs
(+kill bill + deed ook mee aan sin city + schreef het script voor from dusk till dawn)
inhoudloze SAAIE pulp waar geweld,bloed en rondvliegende ledematen centraal staan en dit als entertainment wordt bevonden 
In Reservoir Dogs stond bloed en rondvliegende ledematen helemaal niet centraal.
Anarchist
-
- 497 messages
- 607 votes
In Reservoir Dogs stond bloed en rondvliegende ledematen helemaal niet centraal.
maar blijft nog steeds onsmakelijke inhoudloze slaapvewekkende rommel..met het geweld als kers op de taart
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
maar blijft nog steeds onsmakelijke inhoudloze slaapvewekkende rommel..met het geweld als kers op de taart
Het is niet onsmakelijk, want het grootste geweld in RD komt niet eens duidelijk in beeld. Het is niet inhoudloos, want de film weet anderhalf uur lang te boeien met geweldige dialogen. En het geweld. Tja, er zit geweld in. Maar jij geeft Goodfellas ook 4,5 ster. Daar zit dan zeker geen geweld in?
Anarchist
-
- 497 messages
- 607 votes
Het is niet onsmakelijk, want het grootste geweld in RD komt niet eens duidelijk in beeld. Het is niet inhoudloos, want de film weet anderhalf uur lang te boeien met geweldige dialogen. En het geweld. Tja, er zit geweld in. Maar jij geeft Goodfellas ook 4,5 ster. Daar zit dan zeker geen geweld in?
goodfellas heeft sfeer,inhoud,tempo en weet 145 minuten lang te boeien
reservoir dogs heeft geen sfeer en heeft op visueel vlak niks te bieden(het bloed ziet zelfs te rood), er wordt een mens zijn oor afgesneden waarna men hem in brand wil steken..dat zie je niet in goodfellas,in goodfellas staat het geweld ter fucntie van de film (het gaat namelijk om de maffia) in RD (en andere tarantino wanproducten) dient het geweld als onsmakelijke entertainment
en vervolgens is RD gewoon enorm SAAI terwijl goodfellas op geen moment verveelde
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Oh echt hè. Dus als er in Goodfellas een oor wordt afgesneden mag het wel omdat het een maffia film is maar als Tarantino het doet is het een wanproduct.
Zo typisch weer 
mikey
-
- 28993 messages
- 5142 votes
Huh? Die gasten uit RD is toch ook maffia (of georganiseerde misdaad?)
Anarchist
-
- 497 messages
- 607 votes
Oh echt hè. Dus als er in Goodfellas een oor wordt afgesneden mag het wel omdat het een maffia film is maar als Tarantino het doet is het een wanproduct.
Zo typisch weer

het oor is maar een detail..ik heb hierboven de redenen waarom ik RD een wanproduct vind duidelijk gemaakt..
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
pulp waar geweld,bloed en rondvliegende ledematen centraal staan en dit als entertainment wordt bevonden
rondvliegende ledenmaten 
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Helemaal geen maffia, die mannen zijn gewoon beroepsmisdadigers en hebben waarschijnlijk geen enkele banden met de maffia en georganiseerd zijn ze al helemaal niet, ze worden gewoon inghuurd.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Marsellus Wallace is natuurlijk de ultieme Godfather