- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Regisseurs (2006)
Knock Out: Regisseurs (2006)
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Ik snapte de logica in het bericht van Onderhond ook niet zo goed, maar nam aan dat het wel aan mij zou liggen
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Ahhh, niet zo naief.
Ik geloof niet dat iedereen die in dit duel op Miike stemt, dat doet omdat ze Miike zoveel beter vinden. Daarom zeg ik ook "Kitano tegenstemmers".
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Ik vind ze ongeveer gelijkwaardig (ze maken beide redelijke tot goede films), maar omdat Kitano zo overgewaardeerd hier, stem ik maar op Miike.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Leuk voor jou dan, heb je ook Visitor Q een keertje gezien 
Ik doelde vooral op mikey en KrisV eigenlijk.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Nee, maar is die zo slecht dat ik meteen voor Kitano zou kiezen dan? 
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Van jou weet ik het, maar het blijft wel z'n meest extreme film, dus voor veel mensen zal dat genoeg aanleiding zijn 
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Ik doelde vooral op mikey en KrisV eigenlijk.
Ik heb Ichi op TV gezien, en Dolls gehuurd en gezien.
Ichi is iets te bloeddorstig voor mij (wel uitgekeken, geen stokjes nodig, ik kan nogal relativeren).
Dolls vond ik gewoon saai. Gezien de hype rond deze film, neem ik aan dat hij representatief voor de regisseur in kwestie is, en saai is voor mij één van de meest negatieve kenmerken die een film kan hebben.
Maar ik accepteer gelaten het feit dat je me waarschijnlijk een cultuurbarbaar vindt 
btw, voor wanneer is de bioscoopuitnodiging precies (laat het vastbinden en de stokjes trouwens maar achterwege)
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7947 votes
Sorry, maakte er even een potje van. Het is vroeg, blablaetc. Aegron stemde ook op Forman, alleen is dat niet meer te zien omdat ik zat te knoeien.
2-4 nu dus
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik vind dat de Kitano tegenstemmers vastgebonden in een bios, met prikkers tussen hun ogen, 5 keer Visitor Q moeten zien 
Graag