- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Posters
Knock-Out: Posters
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Het blijven om en om twee lelijke en twee mooie.... 
Fijne vent die dr. Michael Daniels, voortaan maar weer een beetje aan plaatsing doen...
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2863 votes
2-2 Persoonlijk vind ik deze ook niet zo geweldig
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
De grootste miskleun die er nog in zit vind ik toch Ordet, ik kan begrijpen dat jullie 2001 overschat vinden of zo, maar dit gaat er toch echt over. Die van The Thing is ook verschrikkelijk, net als die van Amadeus. De rest gaat van redelijk tot prachtig
.
Ik verander mijn stem trouwens, sorry daarvoor
.
2-3
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12844 votes
3-3
Vind ik iets rustiger en stijlvoller. Weer twee mooie tegen elkaar. Jammer. Zeker als je dan de volgende battle ziet 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ordet is idd de ergste samen met Platoon, verder zijn Amadeus, Anatomie of Murder en Fargo ook totaal niet mooi. (Vind The Thing wel stoer, maar er zijn al veel mooiere uit.)
Het meest mis ik nog Hana-Bi 
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Platoon is naar mijn mening juist een van de mooiste die over is 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Platoon is naar mijn mening juist een van de mooiste die over is 
Dan hou jij van overdreven verzadigd kleurgebruik, moet je lekker je contrast en kleur van je TV op maximaal zetten 
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Ik vind dat er maar weinig mooie zijn overgebleven. Ken veel mooiere die uberhaupt niet eens meedoen. Jammer, als ik het had geweten had ik ze opgegeven.
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
dan hou jij van overdreven verzadigd kleurgebruik
Die lag er toch al uit? 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik vind dat er maar weinig mooie zijn overgebleven. Ken veel mooiere die uberhaupt niet eens meedoen. Jammer, als ik het had geweten had ik ze opgegeven.
Zoals?
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Die lag er toch al uit? 
Klopt trouwens. State and Main oid had gewonnen (
) van Platoon..
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Zoals?
Zoals een Hellraiser, Halloween, Suspiria om maar iets uit het horrorgenre bv op te noemen. Vind dat genre te weinig gerepresenteerd.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12844 votes
Die zouden volgens mij terecht de eerste ronde niet overleefd hebben.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Veel posters waarvan jij vind dat die eruit hadden moeten liggen zitten er nog steeds in
.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12844 votes
Veel posters waarvan jij vind dat die eruit hadden moeten liggen zitten er nog steeds in
.
Fargo en Platoon. De andere lelijke zijn hier voornamelijk geraakt omdat de rest nog lelijker was. Wat mij betreft is het nog best een mooi deelnemersveld dat overblijft.