- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Posters
Knock-Out: Posters
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2865 votes
3-5 Maar echt bijzonder vind ik Nói Albinói nou ook weer niet. De filmbeschrijving daarintegen klinkt erg goed 
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Kom op zeg!
Die poster van Platoon is toch een partijtje lelijk zeg, de poster die eerder voorbij kwam van Platoon is vele malen mooier. En dan te bedenken dat ik nu wat posters ontdek die nu niet meedoen, als voorbeeld noem ik The Ninth Gate, en die zeker beter zijn dan bijvoorbeeld deze poster van Platoon.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Wordt duidelijk op de film gestemd. Poster van Platoon is idd oogverblindend lelijk.. Ik bedoel kijk eens naar die overdreven kleurverzadiging...
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Wordt duidelijk op de film gestemd. Poster van Platoon is idd oogverblindend lelijk.. Ik bedoel kijk eens naar die overdreven kleurverzadiging...
Vind de film niet extreem goed maar de poster vind ik wel een van de mooiste die ik tot nu toe langs heb zien komen
V
-
- 8369 messages
- 3365 votes
Nee, een rennende vent met een muts op, dat is pas mooi! 
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12848 votes
Begrijp ook niet hoe je op een poster met zo'n verschrikkelijk kleurengebruik kan stemmen. Onbegrijpelijk 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Vind de film niet extreem goed maar de poster vind ik wel een van de mooiste die ik tot nu toe langs heb zien komen
Heb je ook zo'n rood witte wandelstok? 
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12848 votes
Man Who Wasn’t There, The - Zhixi
0-1 Prachtig.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
wel een 'enge' poster zhixi, maar man who wasn't there is echt lelijk