• 178.170 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.112 votes
Profile

Knock-Out: Jaren '80

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

kos wrote:

(quote)
Veel films die niet bepaald bekend staan als redelijk goede films in de jaren 80.

Is het je nooit opgevallen dat de jaren '80 de gouden eeuw van b-films, pulp en andere nonsens is Wat dat betrefd zou het deze knock-out sieren als er een b-film won, ware het niet dat ik niks met die films heb.

Onderhond

• 87595 messages
  • 12844 votes

4-0

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

4-1 Re-Animator

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

4-2

mikey

• 28988 messages
  • 5140 votes

Ja maar kos; de films met de beste gemiddelde staan er toch in? eeeh of niet?

kos

• 46695 messages
  • 8850 votes

Onderhond wrote:

Eerst wat bleiten over Raging Bull, maar als het er op aankomt zelf wel op B-filmpjes stemmen tov serieuze films. Tsss.

Raging Bull is wel even wat anders dan een redelijke, maar bepaald geen meesterwerkanime in mijn ogen en een flut B-film als First Blood wel even wat anders dan een SF-classic als The Thing. Heeft weinig met geloofwaardigheid te maken.

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4554 votes

tovenaar wrote:

Het gaat hier veel te snel om het nog overzichtelijk te houden?

das wel waar: nu snel mee doen en straks de schade opmeten... Straks eventjes pauzeren en The One Ring de lijst voor de tweede ronde opt gemak laten opmaken

kos

• 46695 messages
  • 8850 votes

mikey wrote:

Ja maar kos; de films met de beste gemiddelde staan er toch in?

Ok, vreemde gemiddeldes dan .

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ja, even tien minuten pauze voor de tweede ronde. Ik stem voor!

aegron

• 4030 messages
  • 1267 votes

I second that

mikey

• 28988 messages
  • 5140 votes

4-3 re animator rulessss

en waar is death wish 3?????

kos

• 46695 messages
  • 8850 votes

The One Ring wrote:

Is het je nooit opgevallen dat de jaren '80 de gouden eeuw van b-films, pulp en andere nonsens is

Nee, dat is onzin, misschien dat het op deze site alleen zo is. Er zijn prachtige topfilms gemaakt in de jaren '80.

Wat dat betrefd zou het deze knock-out sieren als er een b-film won, ware het niet dat ik niks met die films heb.
Lijkt me vrij tragisch.

Onderhond

• 87595 messages
  • 12844 votes

kos wrote:

(quote)
Raging Bull is wel even wat anders dan een redelijke, maar bepaald geen meesterwerkanime in mijn ogen en een flut B-film als First Blood wel even wat anders dan een SF-classic als The Thing. Heeft weinig met geloofwaardigheid te maken.

Tuurlijk

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

mikey wrote:

Ja maar kos; de films met de beste gemiddelde staan er toch in? eeeh of niet?

Niet helemaal hoor. De films scoren allemaal hoger dan 3*, maar sommige films scoren redelijk laag maar hebben wel een cultstatus die ervoor zorgt dat ze toch in de lijst staan. En in de jaren '80 stikte het van de cult. Sterker nog: de jaren '80 ís een cult

kos

• 46695 messages
  • 8850 votes

Onderhond wrote:

Tuurlijk

Voorde hele wereld wel ja, behalve voor die hard anime-liefhebbers die hier relatief ver oververtegenwoordigd zijn natuurlijk.

kos

• 46695 messages
  • 8850 votes

The One Ring wrote:

Niet helemaal hoor. De films scoren allemaal hoger dan 3*, maar sommige films scoren redelijk laag maar hebben wel een cultstatus die ervoor zorgt dat ze toch in de lijst staan. En in de jaren '80 stikte het van de cult. Sterker nog: de jaren '80 ís een cult

Dat is dus jammer, dat er met zo'n rare gedachtengang geselecteerd is.

J.S.

• 11754 messages
  • 3060 votes

Raging Bull eerste ronde eruit .

En dan nog door Rambo .

Onderhond

• 87595 messages
  • 12844 votes

kos wrote:

(quote)
Voorde hele wereld wel ja, behalve voor die hard anime-liefhebbers die hier relatief ver oververtegenwoordigd zijn natuurlijk.

Je bedoelt diezelfde wereld die Titanic en Spears slikt als zoete broodjes toch ? Maar ook niet diehard animeliefhebbers zien Tenshi no Tamago als een meesterwerk.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

kos wrote:

(quote)
Nee, dat is onzin, misschien dat het op deze site alleen zo is. Er zijn prachtige topfilms gemaakt in de jaren '80.

Ja, er zijn in de jaren '80 zeker prachtfilms gemaakt, maar de b-films waren toen ook zeer populair. En die b-films zijn nu de knock-out aan het overnemen. Kwestie van welke users online zitten.

mikey

• 28988 messages
  • 5140 votes

The One Ring wrote:

Heb jij zelf een lijstje samengesteld?

kos

• 46695 messages
  • 8850 votes

Onderhond wrote:

Je bedoelt diezelfde wereld die Titanic en Spears slikt als zoete broodjes toch ?

Gewoon de wereld van de filmliefhebbers.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

mikey wrote:

(quote)

Heb jij zelf een lijstje samengesteld?

Ja, maar ik verwijs jou en Kos graag door naar het knock-out discussietopic. Daar heb ik de selectie lang en breed uitgelegd.

Onderhond

• 87595 messages
  • 12844 votes

kos wrote:

(quote)
Gewoon de wereld van de filmliefhebbers.

Ah, dan mag ik Spears laten vallen. Nog steeds een geweldige wereld hoor

kos

• 46695 messages
  • 8850 votes

The One Ring wrote:

Ja, er zijn in de jaren '80 zeker prachtfilms gemaakt, maar de b-films waren toen ook zeer populair. En die b-films zijn nu de knock-out aan het overnemen. Kwestie van welke users online zitten.

Ik had het dus over de voorselectie, niet over de stemming. Anders was het wel een '80s cultfilm knock-out geweest.

kos

• 46695 messages
  • 8850 votes

Onderhond wrote:

Ah, dan mag ik Spears laten vallen. Nog steeds een geweldige wereld hoor

Lastig he, die realiteit.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

5-3

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4554 votes

Kaos - The Shining

0-1

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik snap het probleem niet, Kos. De 'betere' film is ook goed vertegenwoordigd, maar ze worden hier gewoon met bosjes neergemaait. Daar kan ik niks aan doen.

0-2 The Shining

Onderhond

• 87595 messages
  • 12844 votes

kos wrote:

(quote)
Lastig he, die realiteit.

Nee hoor, in deze realiteit ligt Raging Bull eruit. Vind ik geweldig. Net als Do The Right Thing trouwens

0-3

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

0-4

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.