- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Jaren '80
Knock-Out: Jaren '80
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Is het je nooit opgevallen dat de jaren '80 de gouden eeuw van b-films, pulp en andere nonsens is
Wat dat betrefd zou het deze knock-out sieren als er een b-film won, ware het niet dat ik niks met die films heb.
mikey
-
- 28988 messages
- 5140 votes
Ja maar kos; de films met de beste gemiddelde staan er toch in? eeeh of niet?
kos
-
- 46695 messages
- 8850 votes
Eerst wat bleiten over Raging Bull, maar als het er op aankomt zelf wel op B-filmpjes stemmen tov serieuze films. Tsss.
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4554 votes
Het gaat hier veel te snel om het nog overzichtelijk te houden?
das wel waar: nu snel mee doen en straks de schade opmeten... Straks eventjes pauzeren en The One Ring de lijst voor de tweede ronde opt gemak laten opmaken 
kos
-
- 46695 messages
- 8850 votes
Ja maar kos; de films met de beste gemiddelde staan er toch in?
.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ja, even tien minuten pauze voor de tweede ronde. Ik stem voor!
mikey
-
- 28988 messages
- 5140 votes
4-3 re animator rulessss
en waar is death wish 3?????
kos
-
- 46695 messages
- 8850 votes
Is het je nooit opgevallen dat de jaren '80 de gouden eeuw van b-films, pulp en andere nonsens is
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12844 votes
Tuurlijk 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ja maar kos; de films met de beste gemiddelde staan er toch in? eeeh of niet?
Niet helemaal hoor. De films scoren allemaal hoger dan 3*, maar sommige films scoren redelijk laag maar hebben wel een cultstatus die ervoor zorgt dat ze toch in de lijst staan. En in de jaren '80 stikte het van de cult. Sterker nog: de jaren '80 ís een cult 
kos
-
- 46695 messages
- 8850 votes
Tuurlijk 
kos
-
- 46695 messages
- 8850 votes
Niet helemaal hoor. De films scoren allemaal hoger dan 3*, maar sommige films scoren redelijk laag maar hebben wel een cultstatus die ervoor zorgt dat ze toch in de lijst staan. En in de jaren '80 stikte het van de cult. Sterker nog: de jaren '80 ís een cult 
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Raging Bull eerste ronde eruit
.
En dan nog door Rambo
.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12844 votes
Je bedoelt diezelfde wereld die Titanic en Spears slikt als zoete broodjes toch ? Maar ook niet diehard animeliefhebbers zien Tenshi no Tamago als een meesterwerk.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ja, er zijn in de jaren '80 zeker prachtfilms gemaakt, maar de b-films waren toen ook zeer populair. En die b-films zijn nu de knock-out aan het overnemen. Kwestie van welke users online zitten.
mikey
-
- 28988 messages
- 5140 votes
Heb jij zelf een lijstje samengesteld?
kos
-
- 46695 messages
- 8850 votes
Je bedoelt diezelfde wereld die Titanic en Spears slikt als zoete broodjes toch ?
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Heb jij zelf een lijstje samengesteld?
Ja, maar ik verwijs jou en Kos graag door naar het knock-out discussietopic. Daar heb ik de selectie lang en breed uitgelegd.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12844 votes
Ah, dan mag ik Spears laten vallen. Nog steeds een geweldige wereld hoor 
kos
-
- 46695 messages
- 8850 votes
Ja, er zijn in de jaren '80 zeker prachtfilms gemaakt, maar de b-films waren toen ook zeer populair. En die b-films zijn nu de knock-out aan het overnemen. Kwestie van welke users online zitten.
kos
-
- 46695 messages
- 8850 votes
Ah, dan mag ik Spears laten vallen. Nog steeds een geweldige wereld hoor 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik snap het probleem niet, Kos. De 'betere' film is ook goed vertegenwoordigd, maar ze worden hier gewoon met bosjes neergemaait. Daar kan ik niks aan doen.
0-2 The Shining
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12844 votes
Nee hoor, in deze realiteit ligt Raging Bull eruit. Vind ik geweldig. Net als Do The Right Thing trouwens 
0-3