- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Jaren '70
Knock-Out: Jaren '70
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
1-4 
Ken je MWFTE? Dat gapen past trouwens beter bij THX. 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Aan de cover te zien kan ik die MWFTE maar beter laten schieten.
Art
-
- 13507 messages
- 3659 votes
Wat is dat nou weer voor een argument? Een film afwijzen doordat de cover niet aanspreekt? 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Die cover is van het album Low (Bowie dacht ook de muziek voor de film te mogen maken, maar dat was helemaal niet de bedoeling. dat album is Low geworden, is niets van voor de film gebruikt), heeft dus niets met de film te maken......
Way to go OH 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Een goeie cover straalt anders wel de sfeer van de film uit, en aangezien dat voor mij de belangrijkste reden is om een film te kijken ... Sommige radertjes hebben hier dringend wat olie nodig denk ik 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Want het is ook zo logisch een film op de poster slecht te vinden...
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Niet dat ik denk dat het wat voor je is, hoewel....?, maar hier is de juiste cover....

Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Nee
. Ik zeg enkel dat ik hem waarschijnlijk maar beter kan laten schieten. Slecht vinden en een verwachtingspatroon hebben zijn twee heel verschillende dingen.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Nee
. Ik zeg enkel dat ik hem waarschijnlijk maar beter kan laten schieten. Slecht vinden en een verwachtingspatroon hebben zijn twee heel verschillende dingen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Is er dan iemand die dat doet ?
Reinbo: die poster is nog erger
. Screencaps op het net doen ook al het ergste vermoeden.
Ik geloof niet dat je het werk van Roeg kan voorvoelen voordat je het met je eigen ogen gezien hebt.
Je kan het vreselijk vinden, maar ook ineens mateloos intrigerend. het is in ieder geval een unieke stijl. Ik gok bij jou overigens toch op het eerste, die kans is gewoon groter bij films van voor 1990. Maar probeer de pakketservice eens zou ik zeggen....
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Als je er tegen stemt omwille van de cover betekent dit dat je hem niet zo goed vind lijkt me?
Ik stem op THX 1138, die ik op 4* heb staan. Voor mij erg hoog voor een '70 film.
En ik download er wel een keer één. Die pakketservice is niks voor mij
. De caps het net wijzen in ieder geval op optie 1.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
[En ik download er wel een keer één.
Pas je op dat je niet per ongeluk de single download... 
Art
-
- 13507 messages
- 3659 votes
Network - Being There
0-1 Being There
Twee fantastische films maar ik heb toch maar gekozen voor de film van Hal Ashby.