- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Film scores
Knock-Out Film scores
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
En wat moet ik me voorstellen bij "onderbuikgevoel", want volgens mij zit ik niet helemaal op het juiste spoor 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
En wat moet ik me voorstellen bij "onderbuikgevoel", want volgens mij zit ik niet helemaal op het juiste spoor 
Subversief schurend muziekje dat via de subwoofer bij je darmkanaal je lichaam binnekomt. 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Ah. Jij bent zo iemand die vindt dat er in R&B al "vette beats" zitten zeker ? 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Nee, da's nou helemaal niet mijn ding, ik zou het eerder vergelijken met de score van Pi (die ik net herzien heb) maar dan wat vetter, met een stuk laag eronder.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Tja, ik heb beide soundtracks gehoord. Die van Fight Club vind ik platte schijnelectronic en zou ik in geen 100 jaar willen vergelijken met die van Pi.
Laat staan dat woorden "vet" ook maar enigszins in m'n omschrijving zouden voorkomen. Zo'n termen reserveer ik liever voor muziek waarbij de overburen een aardbeving vermoeden. Kwestie van het woord in z'n eer te laten.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Laat staan dat woorden "vet" ook maar enigszins in m'n omschrijving zouden voorkomen. Zo'n termen reserveer ik liever voor muziek waarbij de overburen een aardbeving vermoeden. Kwestie van het woord in z'n eer te laten.
Moet jij mijn geluidsysteem eens horen.
en echt ik ken geen soundtracks met een diepere bas (die van de FC kan je op de meeste huis tuin en keuken installaties niet eens voortbrengen) 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Ik ken helemaal geen soundtracks met "vette" bassen. Daarom spreek ik ook nooit over soundtracks als "vet"
. Misschien dat Eli Eli wat wordt, al zal die vermoedelijk vooral schrapen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Tja, ik heb beide soundtracks gehoord. Die van Fight Club vind ik platte schijnelectronic en zou ik in geen 100 jaar willen vergelijken met die van Pi.
http://www.amazon.com/gp/product/B00000JJMA/002-8792756-5332016?v=glance&n=5174
luister maar naar Finding the bomb (o.a.) en je moet toch toegeven dat het er veel van weg heeft (al zal jij het een slappe variant vinden, maar dat is persoonlijk.
)
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Had toch maximaal één soundtrack per filmreeks moeten doen, beetje GitS overdose op deze manier... 
Bin Jip - Slvian
C'era una volta il west- Ennio Morricone
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Had toch maximaal één soundtrack per filmreeks moeten doen, beetje GitS overdose op deze manier... 
Beetje Morricone overdose ook hé
.
2-0
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Beetje Morricone overdose ook hé
.
2-0
Ja, maar die doet het tenminste voor verschillende films met totaal verschillende scores. (Ik ken GitS 2 niet, maar ga ervan uit die die op het zelfde thema voortgaat)
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Beide prachtige scores, ook onvergelijkbaar. Laatst Bin-Jip gezien en vond de muziek erg mooi, zou geen slechte winnaar zijn, maar die van Morricone staat al bijna 40 jaar als een huis....
3-1
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
4-5 Heb ik al eens gezegd dat ik dit de mooiste score ooit vind?