- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Film scores
Knock-Out Film scores
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
6-6 stem eigenlijk ook een beetje voor Requiem
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Pi
. Geen enkele film waar de soundtrack zo diep geïntegreerd is in de film.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Wat geweldig dat ik de beslissende mag zetten 
10-7 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Daarmee m'n eerste finalist naar huis 
Ghost in the Shell - Kenji Kawai
Fight club- Dust Brothers
1-0
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Jammer van Pi, dat is nou echt een soundtrack die je bijblijft, die van Ennio M. ben ik al lang weer vergeten.
2-3
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Vooral de Fight Club stemmers een keertje aanraden de echte soundtrack erbij te nemen. Kan je goed horen wat voor halfgare tweederangsmuziek er onder de film zit 
MacManus: die van Fight Club niet dan ? 
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Komt vast omdat ik die film 20.000x heb gezien.
Hoeven allebei niet ver te komen eerlijk gezegd, maar je moet soms lastige keuzes maken in je leven.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Mjah, ik Fight Club al een keer of 4 gezien, en herinner me niks van de muziek. Daarna op MuM de score een keer beluisterd en die enorm primitief bevonden. Waarvan ik mij nu ook alweer niks meer herinner.
Maar ik heb GitS dan wel weer 20.000 keer gezien 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Jammer van Pi, dat is nou echt een soundtrack die je bijblijft, die van Ennio M. ben ik al lang weer vergeten.

Ik ken werkelijk niemand die het deuntje van The Good etc. niet kent, terwijl 90% van die mensen de film zelfs nog nooit gezien hebben. Zó legendarisch is die muziek, misschien nog wel bekender dan de film zelf en de muziek is je niet bijgebleven? 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Anderzijds denk ik bij het horen van dat riedeltje meer aan nummertjes van The Orb en reclames dan aan die film. De Pi soundtrack opzetten is de film helemaal opnieuw beleven.
Reinbo: weet dat het een favoriet van je is, maar die hansworstelectronic kan je toch bezwaarlijk goeie muziek noemen ?
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Ja nu je het zegt, komt het me wel weer een beetje bij, toch eens herzien die film. Maar anyway, een herkenbaar deuntje kan iedereen maken vind ik niet heel erg knap.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Reinbo: weet dat het een favoriet van je is, maar die hansworstelectronic kan je toch bezwaarlijk goeie muziek noemen ?
Lekkere dynamiek, vet onderbuikgevoel en ik ben gelukkig. De GitS muziek doet mij dan weer weinig.