• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.092 actors
  • 9.372.317 votes
Profile

Knock-out tv-series

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

... en 127

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

stan wrote:

Oke dat is nutuurlijk wel een uitzondering en dan ruilen we die voor keyzer en de boer, en voor de rest dan geen gezeik

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

the simpsons heeft wel al een moeilijke eerste ronde, maar verwacht wel dat die erdoor gaat komen.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Fawlty Towers is al aangepast

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

BoordAppel wrote:

En geen Band of Brothers . De best gewaardeerde miniserie op deze site!

Misschien moet je er nog even over nadenken of de lijst vaststaat.

Dat zeker, maar mini-serie is niet zoiets als TV serie hoor. Onvergelijkbaar. Eigenlijk horen mini-serie's hier niet thuis. Dus zouden er meer weg moeten.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

stan wrote:

Fawlty Towers is al aangepast

Hoe bedoel je ? Toch niet weggehaald ? Moet er namelijk wel in want is een van de beste komedie series.

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

Eigenlijk horen mini-serie's hier niet thuis. Dus zouden er meer weg moeten.

Mee eens.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Dat is misschien nog het beste ja. En dan later een aparte knock out met miniseries .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Scrubs moet winnen

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik was er op aan het wachten.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Naomi Watts wrote:

Ik was er op aan het wachten.

109. The West Wing - De boefjes

126. The West Wing - Eerie, Indiana

Weet niet of dit al gezegd was, maar die staat er dubbel in

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

Twin Peaks is voor mij de absolute topfavoriet

RolfWolf

• 1016 messages
  • 1230 votes

9. Pippi Langkous - The Office

22. Pippi Langkous - Are You Being Served

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Doom wrote:

(quote)

Hoe bedoel je ? Toch niet weggehaald ? Moet er namelijk wel in want is een van de beste komedie series.

ristig maar hij stond er 2 keer in

die andere 2 pak ik ook even aan en dan zet ik er 2 andere voor in de plaats

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ik ben wel blij dat jullie al die fouten opvallen anders stond het nog vol met fouten

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

hehe gelukkig

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

stan wrote:

(quote)

ristig maar hij stond er 2 keer in

die andere 2 pak ik ook even aan en dan zet ik er 2 andere voor in de plaats

Hier dan nog een tip: Get a life

Vond ik zelf wel een leuke serie.

http://www.imdb.com/title/tt0098802/fullcredits

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Ik weet niet goed wat jullie juist bedoelen met een 'tv-serie' maar ik denk dat Dag Sinterklaas daar wel bij hoort, en dan mag die ook zeker niet ontbreken!

DRJeFF

• 604 messages
  • 0 votes

Stan gaat helemaal gek worden van jullie.

Ik hoop op een finaleplaats voor Q&Q.

Jahaa..kom maar met die hoon

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7939 votes

kijkert wrote:

(quote)

Hier dan nog een tip: Get a life

Vond ik zelf wel een leuke serie.

http://www.imdb.com/title/tt0098802/fullcredits

GEWELDIGE serie! IK denk dat echter weinig mensen het kennen. Het werd destijds volgens mij op moeilijke tijdstippen uitgezonden. Maar absoluut briljant!

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

Ik zie dat Cadfael nog niet genoemd is. Goede tv-serie met een sterke Derek Jacobi als broeder Cadfael.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Get a Life is briljant ja. (compleet vergeten) Cadfael ook, en dan is er nog Father Brown. En nog meer Engels spul als Prime Suspect, en natuurlijk het allerbriljantste http://www.crackertv.co.uk/ Cracker

(ook compleet vergeten)

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Geen 'The Fast Show', geen 'In De Gloria' ?

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

Ach ja, er is wel veel meer vergeten.

The Practice (inmiddels erin) en Boston Public had ik al genoemd, maar ook Heartbreak High, Fort Alpha, Dark Angel, Farscape, andere Star Treks dan Enterprise, Oppassen, Stargate, GTST (onzinargument van soaps, want Amerikaanse soaps staan er ook allemaal in), Roswell, Little House on the Prairie, Due South, Babylon 5, Chef! om er zomaar wat uit mijn hoofd op te noemen, ontbreken allemaal. Niet allemaal even goed, maar dat lijkt me niet het criterium als Baywatch er ook in staat.

Daarnaast slaat de toevoeging van een enkele buitenlandse miniserie en een zooi Nederlandse miniseries en daarbij hordes andere bekende miniseries zoals The Stand en V over te slaan echt nergens op. Ik pleit er nog steeds voor om miniseries niet mee te nemen.

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Wat zeur je nou, er is nooit gezegd dat er geen miniseries in mogen en V staat er gewoon in.

Het blijft natuurlijk een eeuwige discussie, waarom die wel en die niet, na een tijdje moet je er gewoon een streep onder trekken en zeggen dit is de lijst. De lijst is samengesteld door iedereen series te laten roepen, had je er toen maar bij moeten zijn, dan had jouw favoriet er nu ook ingestaan.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Ik vind ook dat je mini-series eruit moet halen, gezien het topic: TV-series. Miniseries zijn gewoon lange films en absoluut geen tv-series.

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

De lijst is samengesteld door iedereen series te laten roepen

Nou nee dus. Niet iedereen, gewoon een paar mensen die net toevallig aanwezig waren.

had je er toen maar bij moeten zijn, dan had jouw favoriet er nu ook ingestaan.

Maar dat is nou juist het belachelijke, dit is geen knockout tv-series, dit is een knockout favoriete tv-series en miniseries van een select groepje users, die toevallig op 29 oktober actief waren op de site.

Hoe kan je nu ooit een goede knockout hebben, door de nieuwste minst populaire Star Trek-serie Enterprise er wel in te doen en de anderen, veel belangrijkere, niet?

Waarom staat Oppassen, de langstlopende Nederlandse serie, er niet in, terwijl er voor Het meisje met de blauwe hoed, een toch vrij onbekende miniserie uit de jaren '70 wel plaats is?

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Zelva wrote:

Nou nee dus. Niet iedereen, gewoon een paar mensen die net toevallig aanwezig waren.

Dat geldt voor alle knock-outs. De uitslagen worden ook bepaald door de mensen die dan toevallig aanwezig zijn en meestemmen. Neem het niet zo serieus, het is maar een spelletje.

Star Trek-serie [knip] Oppassen

Waardeloze series, goed dat ze niet meedoen.

RolfWolf

• 1016 messages
  • 1230 votes

Het is maar een........?!?!?!?! SPELLETJUHHHHHHHHHHH!!!

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Mmm alleen Star Trek Enterprise erin is wel raar. Zet er dan The Next Generation in.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.