- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out - Scenes!
Knock Out - Scenes!
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7949 votes
Festen: “Een toast op mijn vader…”
Garden State - Schreeuwen
0-1
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2287 votes
Gladiator - gevecht tegen Romeinen in Stadion
Hard boiled - Shoot out in ziekenhuis (1 shot)
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
2-2
Zoveel beter, maar helaas minder gekend....
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Heb je de film trouwens gezien? Ik zie geen stem van je bij de film staan
Was even aan het kijken welke film het nou precies was. Moet hem maar snel eens gaan bekijken. Het spreekt mij wel aan 
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
En mijn bovenstaande vraag gaat ook op voor mister blonde. Of zijn die stemmen van jullie soms anti-stemmen?
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Irreversible - Brandblusser
Jackie Brown - eindscene
1-0 Irréversible
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Heb je de film trouwens gezien? Ik zie geen stem van je bij de film staan
Was even aan het kijken welke film het nou precies was. Moet hem maar snel eens gaan bekijken. Het spreekt mij wel aan 
Bepaalde scenes kan ik nog voor me halen maar veel herinner ik mij niet meer vandaar geen stem. 
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Bepaalde scenes kan ik nog voor me halen maar veel herinner ik mij niet meer vandaar geen stem. 
Op die fiets
Sommige scenes zijn inderdaad zo bekend, neem als voorbeeld King Kong, dat je de film niet eens gezien hoeft te hebben om te weten om welke scene het gaat.
mister blonde
-
- 12698 messages
- 5831 votes
En mijn bovenstaande vraag gaat ook op voor mister blonde. Of zijn die stemmen van jullie soms anti-stemmen?
ah meneer de controleur. ik heb wel eens een stukje van de film gezien. kan me de betreffende scene eigenlijk niet voor de geest halen, maar ik vond de scene in Gladiator niet zo bijzonder (heb die film trouwens 4 sterren gegeven). moet je aan bijvoorbeeld OH eens vragen hoeveel films hij heeft gezien waar hij tegen stemt. dacht dat dit al uitgebreid besproken was.
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
ah meneer de controleur. ik heb wel eens een stukje van de film gezien. kan me de betreffende scene eigenlijk niet voor de geest halen, maar ik vond de scene in Gladiator niet zo bijzonder (heb die film trouwens 4 sterren gegeven). moet je aan bijvoorbeeld OH eens vragen hoeveel films hij heeft gezien waar hij tegen stemt. dacht dat dit al uitgebreid besproken was.
Meneer de controleur, klinkt goed
Het ging er mij eigenlijk meer om of het een anti-stem was. Als je mijn berichtje leest, staat hier een paar posts boven, dan zeg ik ook dat bepaalde scenes zo bekend zijn, of je de film deels of helemaal niet gezien hebt, dat je ze zo voor de geest kan halen. En het verhaal Onderhond is bekend. Ik zal verder geen oude koeien meer uit de sloot gaan halen. Ga nu even een ontbijtje nemen met een goede bak thee dan word ik tenminste wat milder