- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out - Scenes!
Knock Out - Scenes!
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
3-3 Is overigens geen volle minuut volgens mij.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
5-3
Als ik één scene moet kiezen die hier mag winnen is het deze denk ik. Ik heb nooit zo plat gelegen als toen ik hem de eerste keer bekeek
. Bovendien is het een prachtig liedje, en de beelden zijn, ehm, adembenemend.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Indiana Jones and the Last Crusade: 3 obstakels
Lord of the Rings: The Return of the King: Ride of the Rohirrim
0-1
Wat zit er veel Indiana Jones en LotR in deze knock out zeg, alsof dat de films zijn met de meest memorabele scenes.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Ik weet even niet welke scene bedoeld wordt met Ride of Rohirrim. Iemand? 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
De Rohirrim zijn de paardmensen die in Rohan wonen, de Ride of the Rohirrim is het moment waarop ze besluiten de mensen van Gondor ter hulp te schieten en de legers van Mordor die voor Minas Tirith liggen in de rug aan te vallen. In de film heb je dan die scene waar het hele leger achter de rug van zo'n heuvel te voorschijn komt, daarna nog een leuke opzwepende toespraak van Theoden waarna ze naar beneden stormen, ik neem aan dat die bedoeld wordt. Erg cliche maar het werkt allemaal wel erg goed en heeft zijn effect zeker.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Bedankt voor de reactie
Ik dacht al even dat niemand reageren zou..
2-5 in dat geval
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2287 votes
Once upon a Time in the West - Scene met broer op schouders Harmonica
Others - Onthulling
1-0
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
De sterktste scene ooit! Hij verdient het deze knock-out te winnen. Meestal stem ik niet al ik er maar 1 gezien heb maar in dit geval wel.
2-3
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Toen ik de stand van deze ronde las dacht ik even dat Once Upon a Time in the West zou gaan verliezen van die flauwe scène uit The Others. Zoiets hoort niet eens spannend te zijn.
Robocop - Executie Murphy (Lent the man a hand)
Mallrats - Vieze vinger
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12846 votes
1-0
Jammer, dacht dat The Others het wel zou halen, dus bij 2-4 heb ik maar niet gestemd (even plaspauze tijdens de film). Had het beter wel gedaan.