- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Favoriete Acteur/Actrice Onder De 35 Knock-Out
Favoriete Acteur/Actrice Onder De 35 Knock-Out
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik dacht altijd dat ik een groot aantal acteurs (Amerikaanse in ieder geval) kende, maar op de een of andere manier ken ik het overgrote deel van deze lijst niet.
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Chris Marquette = van onder andere The Girl Next Door en Joan Of Arcadia
River Strong = van onder andere Cabin Fever
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
En The One Ring anders kijk je gewoon effe op imdb in welke films die gene gespeeld heb en dan komt die gene vanzelf weer naar boven
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Ik dacht altijd dat ik een groot aantal acteurs (Amerikaanse in ieder geval) kende, maar op de een of andere manier ken ik het overgrote deel van deze lijst niet.
Ik heb hetzelfde en als ik dan op IMDB kijk blijk ik vaak ook geen films van ze gezien te hebben. Veel horror en highschool-komedies en met beide heb ik niet veel.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik heb hetzelfde en als ik dan op IMDB kijk blijk ik vaak ook geen films van ze gezien te hebben. Veel horror en highschool-komedies en met beide heb ik niet veel.
Ik ook niet 
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2823 votes
ja, ik vind dit echt gewoon een slechte lijst, al die echte tieners waar ik totaal niks van ken, staan erin, maar mensen die in hun begin dertiger jaren zitten, die staan er dan niet in terwijl die veel beter zijn.
Ofwel heeft stan ze al tegen elkaar in de eerste ronde gezet.
denk maar aan leo en angelina en jude law en scarlett. NIET GOED!
5-0
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Donnie, zo is het uigekomen omdat ik die op alfabet had gezet hoe vaak moet ik dat nog zeggen (die van Jude was in plaats van een slechte nederlandse acteur/actrice gekomen dus wat maakt het nou uit)
(en daar heb je ook een 1e ronde voor, veel slechte en onbekende gaan eruit en de betere blijven er dan in)
0-2
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
er is een correctie Najib zit er niet meer in (zie pag 2 voor de goede lijst)
Chris Pine - Jordan Ladd
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Christian Bale - Natassia Malthe
0-1