- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
Pieter Montana
-
- 6679 messages
- 2290 votes
2-4 
Mannen die vrouwen spelen die zich als mannen verkleden.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik stop meestal een dvd in de speler en maak er een screenshot van die ik vervolgens met imageshack.us op internet zet.
Ik heb geen idee hoe je een screenshot maakt. Een foto van het beeldscherm maken heeft geen zin in ieder geval.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
O, je bedoelt via de dvd-speler op de computer. Dan wordt het niks want de dvd-speler op mijn pc werkt niet.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Weer een slecht plaatje van mijn kant (waar vinden jullie altijd zulke goede plaatjes?),
Het beste is, om geen te kleine plaatjes uit te vergroten, dan worden ze altijd onscherp. 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik heb dit plaatje niet zelf uitvergroot, zo stond ie op de site waar ik hem van overnam.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
O, je bedoelt via de dvd-speler op de computer. Dan wordt het niks want de dvd-speler op mijn pc werkt niet.
Bedoelde ik inderdaad, sorry voor de vage tekst.. Helaas.
donnie darko
-
- 6142 messages
- 2830 votes
Fieuw, dat was maar op het nippertje. Het zou een schande zijn dat LH zou verliezen tegen LoB, ook al is dat ook een goede film, maar die scene is nu ook weer niet zo onvergetelijk.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes

Lost Highway

The Wild Bunch - laatste schietpartij
Ik heb even twee plaatjes gepakt om ten eerste even te herrinneren aan de mooie manier waarop The Bunch aangelopen komt, wat uiteindelijk uitloopt op de grote schietpartij op het tweede plaatje.
0-1