- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
Major Major
-
- 225 messages
- 257 votes
Toch alweer 12 volwassen kerels bij elkaar gevonden die tekenfilmpjes kijken 
7-12
mikey
-
- 29042 messages
- 5202 votes
Zo erg is het toch niet dat mensen tekenfilms kijken?
Major Major
-
- 225 messages
- 257 votes
Zo erg is het toch niet dat mensen tekenfilms kijken?
Zolang ze nog op school zitten niet nee.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik vind je erg zielig. Maar ja, ik ben nu eenmaal nog niet zo volwassen als jij.
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Waarom?
Omdat Animatie meer is dan wat jij ervan denkt.
Onderhond
-
- 87715 messages
- 13130 votes
Gewoon frustraties omdat een scene uit z'n favoriete film eruit ligt tegen een (knuffelbare ?) bosgeest 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Waarom?
Het slaat gewoon nergens op wat je zegt, animatie is niet enkel voor kinderen bedoeld, net als gewone films. Door alles op een hoop te vegen en er een karikatuur van te maken kom je gefrustreerd over, en dat vind ik zielig. Totoro is een film voor kinderen, maar als je daar als volwassene per definitie niet meer van kunt genieten, is dat ook zielig en moet je een saai leven hebben.
Major Major
-
- 225 messages
- 257 votes
Het slaat gewoon nergens op wat je zegt, animatie is niet enkel voor kinderen bedoeld, net als gewone films. Door alles op een hoop te vegen en er een karikatuur van te maken kom je gefrustreerd over, en dat vind ik zielig. Totoro is een film voor kinderen, maar als je daar als volwassene per definitie niet meer van kunt genieten, is dat ook zielig en moet je een saai leven hebben.
Nee, ik bedoelde: waarom ben je nog niet zo volwassen?
Goodfella_90
-
- 10409 messages
- 2638 votes
Heb je echt niet door dat dat sarcastisch bedoeld was?
Major Major
-
- 225 messages
- 257 votes
Gewoon frustraties omdat een scene uit z'n favoriete film eruit ligt tegen een (knuffelbare ?) bosgeest 
Toegegeven, Onderhond heeft gelijk. Hij weet dan ook waarover hij praat. Wie zijn bijdragen in alle topics leest, ontdekt een zwartgallige missionaris van de Japanse tekenfilmindustrie, die het absoluut niet kan verkroppen dat niet iedereen doorheeft dat zijn voorkeuren nu eenmaal het beste zijn. Zijn naam spreekt boekdelen.
Major Major
-
- 225 messages
- 257 votes
Heb je echt niet door dat dat sarcastisch bedoeld was?
Dat tekenfilms cool zijn?
timbo_
-
- 13116 messages
- 3914 votes
Als er iemand is die hier kinderlijk is ben jij het. Onderhond plaatst een rake opmerking en jij waardeert zijn hele top 10 met een 0,5. Hoe zielig 
Major Major
-
- 225 messages
- 257 votes
Omdat Animatie meer is dan wat jij ervan denkt.
Dat is niet moeilijk, want ik denk er niet veel van.
Major Major
-
- 225 messages
- 257 votes
Als er iemand is die hier kinderlijk is ben jij het. Onderhond plaatst een rake opmerking en jij waardeert zijn hele top 10 met een 0,5. Hoe zielig 
Je hebt gelijk. Ik gaat dat terugdraaien.
Major Major
-
- 225 messages
- 257 votes
Niet alles op 1.0 zetten he!
It crossed my mind.
Major Major
-
- 225 messages
- 257 votes
Ik had het over Freuds opmerking.
Ik geloof niet dat een lief en oprecht mens als Freud in staat is tot sarcasme.
Goodfella_90
-
- 10409 messages
- 2638 votes
Ik geloof niet dat een lief en oprecht mens als Freud in staat is tot sarcasme.
Blijbaar wel, want Freud is in mijn ogen toch behoorlijk wat volwassener dan jij, maar dat terzijde.
Major Major
-
- 225 messages
- 257 votes
Moeten we echt persoonlijk worden?
Ach, hoe kunnen we nou persoonlijk worden als niemand elkaar echt kent (ik ken althans niemand). Een beetje jennen is toch leuk?
Major Major
-
- 225 messages
- 257 votes
Ik ken freud wel persoonlijk.
Dan ben ik benieuwd. Is hij lief en oprecht?