- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
donnie darko
-
- 6144 messages
- 2858 votes
12-9. Dju, ik vind de scene van clockwork helemaal niet speciaal, en ik denk dat de scene van mulholland dr. er alleen maar is uitgestemd omdat hij er al zo lang inzat.
Trouwens, Feanaro, voor een film die in je top 10 staat, vind ik wel dat je heel erg negatief bent over de scene van Mulholland Dr. Je wilt hem er zo per se uit. Dat snap ik eigenlijk niet echt, ik vind het één van de beste scenes van de film.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3914 votes
2-3 Erg zwakke scene die Mulholland drive eruit knikkert.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Trouwens, Feanaro, voor een film die in je top 10 staat, vind ik wel dat je heel erg negatief bent over de scene van Mulholland Dr. Je wilt hem er zo per se uit. Dat snap ik eigenlijk niet echt, ik vind het één van de beste scenes van de film.
Ik vind niet per se losse scènes(en in ieder geval niet díe, al is hij wel erg komisch) het sterke punt van Mulholland Dr. En ik wil hem er niet per se uit(deze scène uit Sin City vond ik bijv. minder) maar er zijn zeker een heleboel scènes die ik mooier vind.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
5-8 Geweldige scène uit ACO, maar die film heeft ook niet echt zwakkere momenten. Sin City heeft echter betere scènes.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
De scène uit Amèlie herken ik eigenlijk niet. Wat gebeurt daar?