• 183.475 movies
  • 12.674 shows
  • 35.043 seasons
  • 658.518 actors
  • 9.494.016 votes
Profile

Vote for favorite scene-game

Pieter Montana

• 6686 messages
  • 2309 votes

3-7

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

4-7

V

• 8369 messages
  • 3387 votes

5-7

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Onderhond wrote:

Vond Birds een soort Godzilla, maar blijkbaar was het allemaal wat serieuzer bedoeld.

Voor mij niet eigenlijk, ik vind het wel een mooie vergelijking. Alleen maken agressieve vogels een iets realistischer en daardoor voor mij ook beangstigender indruk dan prehistorische monsters die gebouwen plattrappen.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

5-8

Doom

• 8214 messages
  • 1550 votes

5-9

timbo_

• 13116 messages
  • 3914 votes

6-9

mikey

• 29042 messages
  • 5202 votes

Freud wrote:

prehistorische monsters die gebouwen plattrappen.

Niet prehistorisch! maar een futuristisch monster. Dat is een nature fights back verhaal over een radioactieve vis die 10000x zo groot wordt en daarna tokio aanvalt.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3315 votes

The Birds is een overgewaardeerde flutfilm. Die vogels waren wel zo ontzettend nep.

7-9

Jorick

• 8776 messages
  • 2370 votes

8-9

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

8 - 10

Birds

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3315 votes

(afbeelding)
Me and You and Everyone We Know, de ))(( scene (die andere dingen vallen weg helaas).

(afbeelding)

The Birds - De meesterlijk gemonteerde aanval op het tankstation.

maxcomthrilla

• 15588 messages
  • 2882 votes

0-1

Onderhond

• 87715 messages
  • 13130 votes

1-1

mikey

• 29042 messages
  • 5202 votes

1-2 Eazzzy

BoordAppel wrote:

The Birds is een overgewaardeerde flutfilm. Die vogels waren wel zo ontzettend nep.

Aardig taalgebruik wederom

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

2-1

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

3-1

)) < > ((

mikey

• 29042 messages
  • 5202 votes

3-2 dus

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

4-2

Back and forth. Forever.

Godzilla is niet prehistorisch inderdaad, ik was ietwat in de war. Maar mijn punt blijft wel overeind .

Onderhond

• 87715 messages
  • 13130 votes

Jawel hoor. Godzilla is een T-Rex die op de Bikini eilanden leefde, en door A-bom experimenten omgetoverd werd tot Godzilla. De rest van de bende is een mengeling van mutanten, wezens uit andere dimensies en cyborgs

Wat ik vooral bedoelde (en wat BoordAppel ook al zei) was dat ik Birds er even knullig vond uitzien, alleen wijst niks in die film op enige camp.

eRCee

• 13458 messages
  • 1983 votes

BoordAppel wrote:

Het gaat dan ook niet om de film maar om de scene. Die heeft genoeg te bieden naast ontzettend neppe vogels, dunkt me.

mikey

• 29042 messages
  • 5202 votes

Toch pre historisch? hmm okee exuses, freud!!! zal mijn meningen iets minder snel moeten ventileren =

Cosoco

• 10908 messages
  • 5185 votes

5-2

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Ik heb enkel de Hollywoodversie ooit gezien maar kan me niet meer herinneren hoe het ding ontstaan was in die film. Bij mij thuis groeit er trouwens eentje in een bloempot, elke dag kwartje kilo filet americain geven en beetje water en hij is heel gelukkig .

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

5-3

mikey

• 29042 messages
  • 5202 votes

In die film begon hij als leguaan. Waarom ik me dat herinner is me een raadsel. Doe je die filet american wel even in de magnetron of onder de zonnebank? dan groeit ie sneller.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3315 votes

6-3

eRCee wrote:

Het gaat dan ook niet om de film maar om de scene. Die heeft genoeg te bieden naast ontzettend neppe vogels, dunkt me.

Eerlijk gezegd kan ik me van die scene bijzonder weinig meer herinneren (van de hele films overigens). De beste scene in die film is altijd nog slechter dan de slechtste uit Heat.

eRCee

• 13458 messages
  • 1983 votes

BoordAppel wrote:

Eerlijk gezegd kan ik me van die scene bijzonder weinig meer herinneren (van de hele films overigens). De beste scene in die film is altijd nog slechter dan de slechtste uit Heat.

Dan raad ik je aan de scene nog een keer te kijken en het beeld stil te zetten na elke cut. Ik zeg het je, genieten.

ROOSKY

• 29925 messages
  • 8236 votes

7-3

Bramweer

• 380 messages
  • 845 votes

8-3

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.