- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Vond Birds een soort Godzilla, maar blijkbaar was het allemaal wat serieuzer bedoeld.
Voor mij niet eigenlijk, ik vind het wel een mooie vergelijking. Alleen maken agressieve vogels een iets realistischer en daardoor voor mij ook beangstigender indruk dan prehistorische monsters die gebouwen plattrappen.
mikey
-
- 29042 messages
- 5202 votes
prehistorische monsters die gebouwen plattrappen.
Niet prehistorisch! maar een futuristisch monster. Dat is een nature fights back verhaal over een radioactieve vis die 10000x zo groot wordt en daarna tokio aanvalt.

BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3315 votes
The Birds is een overgewaardeerde flutfilm. Die vogels waren wel zo ontzettend nep.
7-9
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3315 votes

Me and You and Everyone We Know, de ))(( scene (die andere dingen vallen weg helaas).

The Birds - De meesterlijk gemonteerde aanval op het tankstation.
mikey
-
- 29042 messages
- 5202 votes
1-2 Eazzzy
The Birds is een overgewaardeerde flutfilm. Die vogels waren wel zo ontzettend nep.
Aardig taalgebruik wederom
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
4-2
Back and forth. Forever. 
Godzilla is niet prehistorisch inderdaad, ik was ietwat in de war. Maar mijn punt blijft wel overeind
.
Onderhond
-
- 87715 messages
- 13130 votes
Jawel hoor. Godzilla is een T-Rex die op de Bikini eilanden leefde, en door A-bom experimenten omgetoverd werd tot Godzilla. De rest van de bende is een mengeling van mutanten, wezens uit andere dimensies en cyborgs 
Wat ik vooral bedoelde (en wat BoordAppel ook al zei) was dat ik Birds er even knullig vond uitzien, alleen wijst niks in die film op enige camp.
eRCee
-
- 13458 messages
- 1983 votes
Het gaat dan ook niet om de film maar om de scene. Die heeft genoeg te bieden naast ontzettend neppe vogels, dunkt me.
mikey
-
- 29042 messages
- 5202 votes
Toch pre historisch? hmm okee exuses, freud!!! zal mijn meningen iets minder snel moeten ventileren = 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik heb enkel de Hollywoodversie ooit gezien maar kan me niet meer herinneren hoe het ding ontstaan was in die film. Bij mij thuis groeit er trouwens eentje in een bloempot, elke dag kwartje kilo filet americain geven en beetje water en hij is heel gelukkig
.
mikey
-
- 29042 messages
- 5202 votes
In die film begon hij als leguaan. Waarom ik me dat herinner is me een raadsel. Doe je die filet american wel even in de magnetron of onder de zonnebank? dan groeit ie sneller.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3315 votes
6-3
Het gaat dan ook niet om de film maar om de scene. Die heeft genoeg te bieden naast ontzettend neppe vogels, dunkt me.
Eerlijk gezegd kan ik me van die scene bijzonder weinig meer herinneren (van de hele films overigens). De beste scene in die film is altijd nog slechter dan de slechtste uit Heat.
eRCee
-
- 13458 messages
- 1983 votes
Eerlijk gezegd kan ik me van die scene bijzonder weinig meer herinneren (van de hele films overigens). De beste scene in die film is altijd nog slechter dan de slechtste uit Heat.
Dan raad ik je aan de scene nog een keer te kijken en het beeld stil te zetten na elke cut. Ik zeg het je, genieten.