- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
En ik vraag me maar weer eens af hoeveel AP stemmers Eraserhead kennen.....
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
11-11 ging hem eerst herzien maar dit is echt wel te belachelijk 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Is dat nodig als ik AP in me top 10 heb staan ?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
3 stuks.... En Ja, Mikoz er zijn vele films beter die jij blijkbaar nog moet zien 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
3 stuks.... En Ja, Mikoz er zijn vele films beter die jij blijkbaar nog moet zien 
Kleine kans alhoewel er in de toekomst ongetwijfeld een paar nieuwe favorieten bijkomen. Ik heb het in ieder geval niet op die films zoals eraserhead , ik ga hem zeker een keer kijken maar op het moment is AP natuurlijk legendarisch.
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Niet iedereen stemt op elke film die hij/ zij heeft gezien 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
ik ga hem zeker een keer kijken maar op het moment is AP natuurlijk legendarisch.
Volgens mij is eraserhead de meest legendarische van de 2, daarbij gaat het om de scene en die van Eraserhead is totaal vreemd, orgineel en bizar en verdient absoluut de overwinning..
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Die scene van AP is ook een van de beste uit de film , humor op zijn best.
donnie darko
-
- 6144 messages
- 2858 votes
Ho Reinbo, tegen hoeveel mensen hebt gij dat nu al wel niet gezegd? Jij zegt altijd dat er nog veel betere films zijn. Als degene waar gij het aan adresseert dat nu niet vind, vind die dat toch niet, zeker. Daar moet gij u niet mee moeien.
donnie darko
-
- 6144 messages
- 2858 votes
Kijk wat meer films zou ik zeggen. 
hier doe je net hetzelfde
moviefreak#1
-
- 14391 messages
- 25202 votes
Ik in elk geval wel.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Lijkt mij een goed advies. 
Onderhond
-
- 87715 messages
- 13130 votes
Volg je eigen advies ook maar een keer dan, want met AN op 1 mis je volgens mij nog een stevig brok belangrijke cinema 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Tuurlijk, ik heb immers pas een dikke 3000 films gezien, dus ik mis er nog zo'n 200.000. Maar aangezien ik van mening ben dat je je smaak vooral tussen je 15e en 25e vormt is de kans klein dat er nog een wereld voor me open gaat.
Maar ik sta altijd open voor filmtips...... 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
11-12 !
Volgens mij moet die er nog miimaal 3 dus met een stenm voor Eraserhead kunnen we snel verder...:)
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Volgens mij moet die er nog miimaal 3 dus met een stenm voor Eraserhead kunnen we snel verder...:)
Dat is een idee.
Wie stemt voor?