- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
Onderhond
-
- 87715 messages
- 13130 votes
Hotel Rwanda nog niet gezien, maar afgaande op zo'n shot hou ik dat maar beter ook zo. Hoe nep boehoe kan je gaan 
2-3
mikey
-
- 29042 messages
- 5202 votes
Afgaande op deze foto moet ik onderhond nu erg gelijk geven.
Miss Daisy
-
- 321 messages
- 2291 votes
Hotel Rwanda nog niet gezien, maar afgaande op zo'n shot hou ik dat maar beter ook zo. Hoe nep boehoe kan je gaan 
2-3
Het gaat toch niet over de foto maar over de scene dus moet je de film toch gezien hebben voor je kan oordelen.
mikey
-
- 29042 messages
- 5202 votes
Maar die foto is wat mij betreft geen visitekaartje.
Onderhond
-
- 87715 messages
- 13130 votes
Wat mikey zegt. Ik kan het overdramatisch gebleit me zo al voorstellen. Moet al verdomd sterk zijn om daar nog wat van te maken.
kos
-
- 46830 messages
- 8956 votes
Wat mikey zegt. Ik kan het overdramatisch gebleit me zo al voorstellen. Moet al verdomd sterk zijn om daar nog wat van te maken.
Onderhond
-
- 87715 messages
- 13130 votes
Kan je het nog altijd subtiel en respectvol behandelen. De aard van de zaak heeft niks te maken met de manier waarop je het toont.
"KIJK EENS HOE ZIELIG!" werkt nu eenmaal niet bij mij ...
Miss Daisy
-
- 321 messages
- 2291 votes
Vind ik zever, ge hebt de film niet gezien dus je kan de scene niet waarderen. Misschien is het melodramatisch maar misschien past het wel in de totaliteit van de film en maakt het die scène best wel goed. En dat kan je niet weten tot je de film gezien hebt.
kos
-
- 46830 messages
- 8956 votes
Kan je het nog altijd subtiel en respectvol behandelen. De aard van de zaak heeft niks te maken met de manier waarop je het toont.
.
Hannibal
-
- 9411 messages
- 3357 votes
Ik vind die gebeurtenis op de eerste foto ook heel zielig. 
eRCee
-
- 13458 messages
- 1983 votes
Wou eigenlijk niet stemmen, ik heb de eerste film namelijk niet gezien, maar vanwege die ongelofelijke motivatie van Onderhond en mikey:
4-6
mikey
-
- 29042 messages
- 5202 votes
Ik denk dat er in de realiteit ook nogal veel gebeurtenissen zijn, waar je bij kunt denken: 'hm..als dit in een film zat had ik het erg melodramatisch gevonden'
.
Soms heb je dat he? Dan je zie je wat raars en denk je 'gut dat zag er filmisch uit'. Maar dat is dan een stuk realistischer dan dit voorbeeld van hotel .... want het is ook realiteit. 
5-6
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
3-2 
Ik wou zelf toevallig ook net een Strangers on Train-scène plaatsen (de andere tenniswedstrijd).
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3710 votes
Op zich best een goede scène uit Strangers on a Train, maar niets vergeleken met deze o zo hilarische scène uit Bad Taste!
4-2
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Op zich best een goede scène uit Strangers on a Train, maar niets vergeleken met deze o zo hilarische scène uit Bad Taste!
4-2
Indeed.
5 | 2