- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
timbo_
-
- 13116 messages
- 3884 votes
dus we gaan toch gewoon door? in dat geval 8-7
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Moeten we deze overwinning nou niet geldig verklaren? Hij was immers al geweest, die Marathon Man scène.
Jorick
-
- 8776 messages
- 2342 votes
Agh, ik vind dat de scene gewoon geldig verklaard mag worden.
We hadden anders gewoon niet moeten beginnen aan deze opgave.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik zou 'm er in laten zitten, vorige keer verloor die meteen, nu kunnen we zien wat die echt waard is.....
donnie darko
-
- 6142 messages
- 2830 votes
Tja, oke, we laten hem erin, maar ik had het nog niet gelezen, anders had ik hem er al lang uitgekieperd. Maar oke, laten we het nu maar zo houden, ik had het moeten zien.
donnie darko
-
- 6142 messages
- 2830 votes
Nou, dan probeer ik het toch nog eens. Ik heb geprobeerd het na te gaan, en denk niet dat deze scene al is geweest.

Marathon Man

Dogville.
Hiermee verwijs ik naar de laatste scene van de film.
Deze misschien er ook nog bijplakken. Ik denk dat het nog steeds geen spoiler is.

0-1 alleszins voor deze geweldige scene.
Ik ga er misschien toch ook nog deze geweldige uitspraak bijplakken, maar dan met spoilertags.
Grace: There's a family with kids. Do the kids and make the mother watch. Tell her you'll stop if she can hold back her tears. I *owe* her that.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik hoop het.
Is it safe, meneer Darko?
donnie darko
-
- 6142 messages
- 2830 votes
Ja dan. Ik heb bij de berichten Dogville ingetikt en het staat nergens zelfs in een bericht dus ik verwacht dat het ook nog nergens is geweest. Maar ik heb eigenlijk wel geen zin om alle blz. na te gaan.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes

Dogville

Barry Lyndon. Het gaat hierbij om het eindduel. Ik kon daar alleen geen plaatje van vinden. Als iemand er een weet, mag ie hem plaatsen.
0-1
Onderhond
-
- 87634 messages
- 12913 votes
1-3. Zit volgens mij geeneens een goeie scene in.