- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
5-7
Zijn wel meer scenes vaker geweest. Ik zie het probleem ook niet, nieuwe tegenstander, nieuwe kansen.
donnie darko
-
- 6142 messages
- 2830 votes
Tja, en toch gaat Pulp Fiction door. Ik ga mijn eigen regels aanhouden en hij is al geweest dus gaat nu automatisch Pulp Fiction door. Maar daardoor weten we ook wel dat het niveau omlaag is aan het gaan. Maarja, dus Pulp Fiction gaat door.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Wat een onzin, er zijn er toch al meer dubbel geweest. Bovendien was dit een nieuwe tegenstander. Ben er wel voor dat er zoveel mogelijk nieuwe scenes woorden gelanceerd.
donnie darko
-
- 6142 messages
- 2830 votes
Wat een onzin, er zijn er toch al meer dubbel geweest. Bovendien was dit een nieuwe tegenstander. Ben er wel voor dat er zoveel mogelijk nieuwe scenes woorden gelanceerd.
Nieuwe tegenstander. Wat bedoel je daarmee?? Scarface was degene die het tegen pulp fiction opnam en scarface was al geweest, dus dan vind ik dat pulp fiction door moet gaan.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Vorige keer verloor Scarface van Resevoir Dogs of The Godfather, ik weet niet meer zeker welke, dit was dus de eerste keer dat Scarface het opnam tegen deze scene uit Pulp Fiction.
donnie darko
-
- 6142 messages
- 2830 votes
Tja, ik heb hier duidelijk niks meer te zeggen,maar oke. Trouwens Reinbo, het zou maar erg zijn als Scarface het al had opgenomen tegen Pulp Fiction, dat was echt wel heel dom geweest. Maar ik vond gewoon dat de hele scene moest gecancelled worden omdat hij al eens geweest was in dit spel. Maar oke, dan gaan we gewoon verder, want niemand is het toch met me eens. Raar, een paar weken geleden was het iedereen het er nog over eens dat we niet tweemaal dezelfde scene in het spel zouden gebruiken, maar oke.
5-3
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Tja, ik heb hier duidelijk niks meer te zeggen,maar oke. Trouwens Reinbo, het zou maar erg zijn als Scarface het al had opgenomen tegen Pulp Fiction, dat was echt wel heel dom geweest. Maar ik vond gewoon dat de hele scene moest gecancelled worden omdat hij al eens geweest was in dit spel. Maar oke, dan gaan we gewoon verder, want niemand is het toch met me eens. Raar, een paar weken geleden was het iedereen het er nog over eens dat we niet tweemaal dezelfde scene in het spel zouden gebruiken, maar oke.
Ik ben het hier ook wel mee eens, maar persoonlijk kan ik me niet herrinneren dat Scarface al geweest is.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
5-3
Ik ben het best met je eens als er tijdig wordt aangegeven dat die al geweest is en dan wordt stopgezet. Ik vind dat alleen niet meer nodig nadat de scene al gewonnen heeft..

.jpg)