- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: tekenfilmpersonages
Knock-out: tekenfilmpersonages
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7947 votes
Pinocchio – Pinocchio / Droopey – Droopey
1-0
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Shrek 2 - Puss in boots / Finding Nemo – Bruce
Bart Simpson – The Simpsons / Steamboy - Scarlett O'Hara
Finding Nemo – Marlin / Ice Age – Scrat
Shrek – Shrek / Triplettes de Belleville - de Triplettes
Een aantal zware lotingen deze ronde.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Shrek 2 - Puss in boots / Finding Nemo – Bruce
Bart Simpson – The Simpsons / Steamboy - Scarlett O'Hara
Finding Nemo – Marlin / Ice Age – Scrat
Shrek – Shrek / Triplettes de Belleville - de Triplettes
Een aantal zware lotingen deze ronde.
jammer de briljante bruce tegen dat katje.. zal ook hij er wel uitvliegen
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2864 votes
3-3
Wel een schande is het dat alle Spongebob-personages eruit zijn. Ben ik de enige die de zeer gevatte humor van die serie inziet?
Nee hoor, ik ook!
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
3-3
Nee hoor, ik ook!
O, gelukkig. Ook erg jammer dat ik nooit online was als er een Spongebob-personage in de loting zat 
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Ook niet gezien dat het tekenwerk van Spongebob voornamelijk leunt op het werk van Tim Biskup en John Kricfalusi en dat de serie daarom verre van origineel is?
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Zegt me totaal niks. Maar geen enkele serie heeft me zo aan het lachen weten te maken. De animaties zijn zeer goed, vooral in het tweede en derde seizoen, maar daar hecht ik niet zo veel waarde aan als aan de humor. Er zitten gewoon veel komische vondsten in en dat zie ik graag. Wat is er eigenlijk niet origineel dan?
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
6-4
Paar erg zware lotingen inderdaad, maar niet diegene die jij noemt Reinbo
.
Tekenfilmpersonages zijn trouwens meer dan wat lolbroekjes of een excuus voor humor, jammer dat dat nog steeds niet goed doorgedrongen is.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Popeye – Popeye / Jin-Rô - the suit
1-0
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2864 votes
De grap die eigelijk haast de hele serie al memorabel maakt is die met 'ze weet niet meer hoe het is om te leven buiten de gevangenis'
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
1-1. Zal hij meer dan spinazie moeten eten.

Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2864 votes
Tekenfilmpersonages zijn trouwens meer dan wat lolbroekjes of een excuus voor humor, jammer dat dat nog steeds niet goed doorgedrongen is.
Ik ben het er heel erg mee eens, maar de humoristische tekenfilms die er zijn vind ik dan ook geweldig grappig. Het is toch een aparte vorm van humor. Wat ik dan weer zonde vind is dat er veel van die schooltekenfilmsvoorkinderenoverhetechteleven zijn.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
6-4
Paar erg zware lotingen inderdaad, maar niet diegene die jij noemt Reinbo
.
Tuurlijk hoeven tekenfilmpersonages niet alleen lolbroeken te zijn. Maar wil dat ook gelijk zeggen dat er ook geen personages meer mogen zijn die wel lolbroeken zijn? Helaas voor de serieuzen scoren de lolbroeken bij mij hier vaak hoger.
En spinazie of geen spinazie, Popeye heeft wel meer uitstraling dan the suit:

Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Spijtig dat ik maar over zo weinig Japanse personages kan oordelen.In Japanse tekenfilms zijn ze niet echt geïnteresseerd in mijn dichtstbijzijnde videotheek.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
6-4