• 178.061 movies
  • 12.207 shows
  • 33.977 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.784 votes
Profile

Knock-out: tekenfilmpersonages

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Flauwe opmerking. Dit spelletje in deze vorm doen we nu al weet ik hoe lang en elke keer is de conclusie dat je gewoon mag stemmen als je een van beide niet gezien hebt.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

SelmaDuim wrote:

Ow! Dan is het ook geoorloofd dat ik nu ongezien alle Star Wars films 0,5* geef, omdat ik er van overtuigd ben dat ik ze niet leuk ga vinden?

Ga je gang, we leven in een vrij land.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

SelmaDuim wrote:

Duidelijk een geval van "ik stem voor degene die ik ken want de ander heb ik niet gezien".

Net zoals in al die andere toernooitjes bedoel je .

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Overigens vind ik zowel Ren als Stimpy veel leuker dan het meisje uit Tenshi no Tamago hoor.

En echt niet minder 'kunst' (net alsof iemand daar een eenduidige interpretatie van heeft).

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Nou geef de beslissende stem zou ik zeggen kos

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Oh, wist niet eens dat we met die ronde bezig waren.

8-10 dan omdat ik

a) Ren & Stimpy gewoon liever zie en

b) Tenshi no tamago een erg aardige film vond maar dat meisje me totaal niet boeide.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik krijg hier flink behoefte om een betoog te schrijven over de kracht van komedie, door al die reacties die tegen grappige personages gekeert zijn, maar dat zal ik wellicht in de toekomst nog eens doen.

Who framed Roger Rabbit? - Roger Rabbit / Bugs Bunny – Looney Tunes

1-0 Flauw dat de twee leukste die over zijn tegen elkaar moeten. Even leuk, maar ik ga voor Roger.

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

1-1

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

2-1 Roger Rabbit

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

3-1

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

4-1

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

5-1

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

6-1 Beide domme konijnen....

Cosoco

• 10908 messages
  • 5185 votes

6-2

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

Waarom een betoog schrijven als de meerderheid van de stemmers het gewoon eens is met jou ?

Het verveelt me alleen dat men hier steeds komische personages verkiest boven personages met enige inhoud. Alsof in hetzelfde live action topic Ernests, Dumb & Dumbers en Frank Drebins zouden heersen, en de Taxis, Clockwork Oranges en Apocalyps Nows (niet mijn keuzes, maar qua inleving denk ik dat deze voorbeelden beter werken) het tegen dit soort ongein zouden moeten afleggen.

Ernest - Clockwork Orange 8-6, en dan maar betogen schrijven dat humor ondergewaardeerd is

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik heb bijna altijd voor komische personages gestemd tijdens de knock-out filmpersonages. Natuurlijk zijn niet alléén de komische personages leuk, maar ik heb er een zwak voor. Ik was ook blij om te zijn dat The Dude toen won. En zo serieus neem ik Alex DeLarge uit A Clockwork Orange ook zeker niet.

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

6-3

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Bart Simpson & Eric Cartman zijn de Travis Brickle en Alex Delarge van de tekenfilmwereld. lekker destructief en subversief. Retro was ook gaaf (Nu niet bepaald een fleshed out character) en Tetsuo is nog wel cool (ook een soort geweldadige antiheld) Persoonlijk heb ik niet zoveel met die sprookjesfiguren uit veel Anime net zo min als met een groot aantal Disney figuren en deze twee konijnen.

Het is natuurlijk niet zo dat alle anime personages met inhoud ineens goed gevonden moeten worden er zijn ook talloze life action films met oninteressante personages.

Daarbij zijn de meeste van ons opgegroeid me al die 1 graps Looney Tunes. Ik heb wel 1000 keer moeten lachen om Road runner dus die heeft de sympathy vote.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

6-4

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

En die grappen moet je kunnen waarderen, wat ik wel doe. Ik vind het een beetje flauw om mensen te beschuldigen als ze een komisch personage verkiezen boven een serieuze.

Jorick

• 8776 messages
  • 2335 votes

7-4

Jorick

• 8776 messages
  • 2335 votes

In welke ronde zijn we inmiddels beland?

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

De vijfde.

Jorick

• 8776 messages
  • 2335 votes

Oke, bedankt.

Kan de 5e ronde dan niet op de 1e pagina worden gezet?

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

7-5 Bugs !

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Jorick wrote:

Oke, bedankt.

Voor zo'n klein lijstje wil ik Kappeuter eigenlijk niet lastig vallen. Misschien komt hij niet eens meer online voordat de ronde voorbij is.

Cosoco

• 10908 messages
  • 5185 votes

Jorick wrote:

Oke, bedankt.

Hij staat (met 30 posts p.p.) op pagina 74.

V

• 8369 messages
  • 3364 votes

7-6 Bugs

8-6 Roger

Cosoco

• 10908 messages
  • 5185 votes

Bart Simpson - The Simpsons / Kôkaku Kidôtai (Ghost in the Shell) – Motoko

1-0

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.