- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: tekenfilmpersonages
Knock-out: tekenfilmpersonages
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
Tenshi no Tamago (Angel's Egg) - het meiske met het ei / Stimpy – Ren & Stimpy
1-0
Hier had Totoro natuurlijk moeten staan. 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12840 votes
Klasse of platte humor, de keuze is makkelijk ...
Tenshi no Tamago (Angel's Egg) - het meiske met het ei / Stimpy – Ren & Stimpy
3-0
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes

Een zeer zeer trieste dag.......
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
6-4
Ren & Stimpy is zoveel meer dan platte humor, het is pure kunst.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Jah. Die combinatie van beeld een geluid, die teksten, echt geweldig goed gedaan. Ren z'n aanvallen zijn zo cewl dat ik het erg jammer vind dat hij niet in plaats van Stimpy door is.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Jammer dat komedie door zoveel mensen niet als kunst gezien kan worden. Ik vind de animaties geniaal (vooral de close ups), de verhaallijnen zijn heerlijk bizar en de personages briljant. Ik vind het kunst ja, met niets anders te vergelijken.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Hoe kun je in godsnaam over kunst praten m.b.t. Stimpy in vergelijking met Het meisje met het ei uit Tenshi no Tamago?
Duidelijk een geval van "ik stem voor degene die ik ken want de ander heb ik niet gezien".
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
8-7 Tegenstem voor het verlies van Totoro 
Optimus eruit 
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Eigelijk wel, maar ik vind Stimpy dan ook geweldig. Lijkt me moeilijk dat ik Het meisje met het ei uit Tenshi no Tamago cooler/leuker/beter vind
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12840 votes
Jammer dat komedie door zoveel mensen niet als kunst gezien kan worden. Ik vind de animaties geniaal (vooral de close ups), de verhaallijnen zijn heerlijk bizar en de personages briljant. Ik vind het kunst ja, met niets anders te vergelijken.
Haha, hoe grappig. Ik had deze reactie eigenlijk al voorspeld, maar hoe loos om ze te dumpen in een topic waar Tweety een Batou verslaat, Stimpy makkelijk meekan tegen het meisje met het ei en een Motoko het straks hoogstwaarschijnlijk moet afleggen tegen een Simpson. Je had geen slechter topic kunnen kiezen 
Verder kan humor zeker kunst zijn, maar dan niet de soort waar gelachen wordt met scheten en snottebellen. Doet niks af aan de kwaliteiten van de reeks, maar in een personageknock-out / rechtstreeks duel zou de keuze erg simpel moeten zijn.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Onzin. Iedereen stelt weer andere eisen aan een personage. Of ze nu complex zijn of maar een doel dienen. Vind Stimpy een van de meest briljante personage's ooit. Als Homer hier zou winnen zou dat ook niets minder dan verdiend zijn, is ook niet zomaar een personage met een enkele eigenschap.
Overigens stem ik niet zomaar voor het personage dat ik ken, hij/zij/het moet wel de moeite waard zijn om voor te stemmen. Denk niet dat ik op dat meske had gestemd als ik Angel's Egg gezien had. Als Tweety het tegen haar op zou nemen zou ik niet stemmen, simpelweg omdat Tweety me niets doet.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ow! Dan is het ook geoorloofd dat ik nu ongezien alle Star Wars films 0,5* geef, omdat ik er van overtuigd ben dat ik ze niet leuk ga vinden?