- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: tekenfilmpersonages
Knock-out: tekenfilmpersonages
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Yogi Bear – Yogi Bear / Tweety – Looney Tunes
0-1
Rik Cremers
-
- 1439 messages
- 3117 votes
Nekojiru-sou (Cat Soup) – Nyatta / Antz – Z
0-1
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
2-1
Ik heb het filmpje (op aanraden van pjotr) inmiddels gekeken, geweldig!
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2865 votes
Samen met Jack Skellington mijn favoriet. Stemt iedereen wel op het figuur zelf, want ik heb het gevoel dat er voornamelijk word gekeken in welke film/serie hij speelt. The Lion King mag dan wel een erg mooie film zijn, maar in vergelijking met Ren is Timon als personage echt helemaal niks!
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
Samen met Jack Skellington mijn favoriet. Stemt iedereen wel op het figuur zelf, want ik heb het gevoel dat er voornamelijk word gekeken in welke film/serie hij speelt. The Lion King mag dan wel een erg mooie film zijn, maar in vergelijking met Ren is Timon als personage echt helemaal niks!
Als het Stimpy was geweest had ik op Stimpy gestemd, die is soms nog wel grappig. Ren vind ik vooral een vervelend personage, dan heb ik liever Timon. Ik kijk in ieder geval naar het personage zelf.
Basto
-
- 11944 messages
- 7408 votes
4-4 Z
I think everything must go back to the fact that I had a very anxious childhood. You know, my - my mother never had time for me. You know, when you're - when you're the middle child in a family of five million, you don't get any attention.
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Gewoon Woody Allen dus maar dan getekend, boeiend... 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Shrek – Shrek / Triplettes de Belleville - de Triplettes
1-0