• 178.221 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.385 actors
  • 9.375.149 votes
Profile

Knock-out: tekenfilmpersonages

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

4-1

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Freud wrote:

(quote)

Van de flippo's die ik van hem heb . Ik heb trouwens geen tv, dus erg veel van de Looney Tunes heb ik nooit gezien.

Vat dit niet verkeerd op, maar je hebt zojuist de meest verbazingwekkende reactie geplaatst die ik op deze site gelezen heb, en ik heb hier al véél gelezen. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je Daffy Duck nergens in je leven een keer tegengekomen bent. Hij is een groter icoon in de teknfilmwereld dan alle animepersonages bij elkaar.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Nou, Ik ken Daffy ook niet echt goed en zou toch een groot aantal personages als meer bekend kwalificeren.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Mickey Mouse

Donald Duck

Bugs Bunny

Sneeuwwitje

Misschien Goofy, Pluto en Tweety, maar verder zijn er echt geen bekendere tekenfilmpersonages. Daar ben ik zeker van. Daffy is bekend bij de allerjongste en bij de alleroudste en ook wat er tussen in zit.

4-2

Cosoco

• 10908 messages
  • 5185 votes

5-2

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

aj aj de volgende ronde wordt een zware, marlin tegen scrat..

ben benieuwd

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

The One Ring wrote:

Mickey Mouse

Donald Duck

Bugs Bunny

Sneeuwwitje

Misschien Goofy, Pluto en Tweety, maar verder zijn er echt geen bekendere tekenfilmpersonages. Daar ben ik zeker van. Daffy is bekend bij de allerjongste en bij de alleroudste en ook wat er tussen in zit.

Tom & Jerry, Flinstones, Roadrunner, maar ook Nemo, Bart en Dumbo zijn veel bekender volgens (bij) mij. In welke films zit Daffy, welke serie? Ik zou het niet kunne zeggen....

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Daffy is een Looney Tune en is vooral bekend door de tv-series. Ik denk dat hij wel en paar honderd filmpjes heeft. Er zijn ook wat lange films gemaakt zoals Daffy's Quackbusters, maar dat zijn voornamelijk compilaties van korte filmpjes. Space Jam is toch heel bekend. Geen een van de personages die jij noemt is bekender dan Daffy, daar ben ik zeker van.

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Bekendste animatiefiguren ter wereld zijn: Donald Duck, Mickey Mouse, Bugs Bunny, Pink Panther, Daffy Duck en Goofy

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

ik denk dat nemo zeker wel bekender is dan daffy duck. de grootste animatie hype van de laatste jaren.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Over de Pink Panther heb ik nog twijfels (hij wel cool overigens). Er zullen dan net te veel mensen zijn die dan aan Peter Sellers denken. Daarbij weet ik niet of de allerjongste hem nog kennen.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Respekked wrote:

ik denk dat nemo zeker wel bekender is dan daffy duck. de grootste animatie hype van de laatste jaren.

Maar Nemo is bij de alleroudsten nog onbekend. Ik sprak laatst met een ouder iemand die nog nooit van Nemo gehoord had. Dat hijDaffy Duck kent weet ik wel zeker. Daarbij is Daffy een figuur dat wel altijd bekend zal blijven, Nemo zal in de toekomst denk ik wel steeds meer vergeten worden.

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Sorry Respekked maar dat is de groots mogelijke onzin. Nemo is alleen bekend bij de mensen die Finding Nemo hebben gezien. Daffy kent zeker 80% van de wereldbevolking, verschillende films, tekenfilms series, stripboeken. En dat de afgelopen 40 jaar lang ofzo.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

De Google test (afbeeldingen):

Flinstones Resultaten 1 - 20 van circa 2.770 voor Flinstones (0,09 seconden)

Daffy Duck - Resultaten 1 - 20 van circa 8.110 voor daffy duck (0,10 seconden)

Pink Panther - Resultaten 1 - 20 van circa 23.300 voor Pink Panther (0,82 seconden)

Tom & Jerry - Resultaten 1 - 20 van circa 32.300 voor tom & Jerry (0,13 seconden)

roadrunner

Resultaten 1 - 20 van circa 128.000 voor roadrunner (0,11 seconden)

Nemo - Resultaten 1 - 20 van circa 257.000 voor nemo (0,12 seconden)

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Op ImdB vind ik onder Daffy Duck al 180 titels, waarvan de ouste die ik zo snel kan vinden uit 1939 stamt! Zeer indrukwekkend.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

ja sorry mijn nemo 'liefde' kwam even naar boven. Tuurlijk zijn de looney tunes/daffy duck veel bekender omdat ze al veel langer bestaan en in/op duzend duzend filmpjes/films/series/flippo's en merchandise rotzooi voorkomen.

Maar om Nemo even een veer in zijn reet te steken denk ik dat hij wel als langste zal bij blijven van al dat animatie geweld waar we de laatste tijd mee zijn overspoeld

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Reinbo wrote:

De Google test (afbeeldingen):

Flinstones Resultaten 1 - 20 van circa 2.770 voor Flinstones (0,09 seconden)

Daffy Duck - Resultaten 1 - 20 van circa 8.110 voor daffy duck (0,10 seconden)

Pink Panther - Resultaten 1 - 20 van circa 23.300 voor Pink Panther (0,82 seconden)

Tom & Jerry - Resultaten 1 - 20 van circa 32.300 voor tom & Jerry (0,13 seconden)

roadrunner

Resultaten 1 - 20 van circa 128.000 voor roadrunner (0,11 seconden)

Nemo - Resultaten 1 - 20 van circa 257.000 voor nemo (0,12 seconden)

sja wat moet je daar van zeggen, lijkt me niets meer dan logisch dit resultaat, nemo is ontstaan in het internet tijdperk he

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ja, maar Daffy heeft 80 jaar voorsprong...

En dat geldt ook voor alle anderen die ook meer voorkomen dan daffy. Ik bedoel hij is geen onbekende, maar heeft voor zo ver ik weet nooit een eigen film gehad, blijft een beetje een side-character.

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Omdat daar laatst die grote film van was, dan zijn er een hoop sites en mensen die die plaatjes posten.

Trouwens als je alleen Jerry intoetst krijg je: 754.000

Bij Tom: 2.690.000

Bij alleen nemo in te toetsen krijg je ook plaatjes van Kapitein Nemo, mensen die Nemo heten, Afbeeldigen van de onderzeer van Nemo, enz enz.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

maar zullen we weer even verder gaan met de knock out

ik wil graag road to perdition kijken en wil nemo held marlin nog even verrdedigen

edit: ben weg, hopelijk 'will marlin stand'

Rik Cremers

• 1439 messages
  • 3117 votes

6-2

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Finding Nemo – Marlin / Ice Age – Scrat

0-1

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

0-2

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

1-2

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

2-2

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

3-2. Scrat ruïneerde die hele film.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

4-2

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2287 votes

4-3

Rik Cremers

• 1439 messages
  • 3117 votes

5-3

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.