- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out Game Regisseurs
Knock Out Game Regisseurs
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Moulin Rouge vond ik niet best, maar Strictly Ballroom heel aardig en wat betreft R+J ben ik het met Ramon eens.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Godard! (Le Mepris, Bande a Part, A Bout de Souffle, Vivre Sa Vie!)
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Ik vrees dat we voorlopig telkens bij 4 of 5 stemmen blijven steken.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Reds wil ik al lang graag zien, maar nog niet gevonden voorlopig.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Volgens mij zijn er acht users on line die zouden kunnen stemmen.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
saaie man die Godard
Hoe meer films ik van hem zie, hoe grootser hij juist wordt! Nouvelle Vague en Neo-realisme trappen kont! 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Hoe meer films ik van hem zie, hoe grootser hij juist wordt! Nouvelle Vague en Neo-realisme trappen kont! 
zoiets is onvergeefbaar
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik ben ook weg denk ik. Wil er iemand mijn stem voor Woody Allen noteren dan? En voor Wim Wenders stem ik ook. De rest kan me niet veel schelen 
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ik heb dat eerder met Jean-Claude VanDamme. 
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12846 votes
Woody Allen -- Quentin Tarantino
1 - 0 Allen
aegron
-
- 4030 messages
- 1267 votes
4-1 Allen meer een tegenstem voor tarantino, dan een stem voor allen, maar goed.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
4-1 Allen meer een tegenstem voor tarantino, dan een stem voor allen, maar goed.
Woody Allen is gewoon een beter regisseur, en maakt films met een verhaal. Hoewel ik het ook best weer jammer vind dat Tarantino er meteen uit vliegt, ik had hem nog een ronde verder gegunt, en dat zijn velen waarschijnlijk weer niet met me eens 
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Zo'n lijst kun je natuurlijk nooit naar ieders tevredenheid kirjgen, maar ik wil toch even kwijt dat het mij pijn doet dat Leos Carax, Tsai Ming-liang en Kim Ki-duk niet in de lijst staan.
Carax heeft maar één bekende film, Tsai leek me te onbekend maar zou in retrospect waarschijnlijk best gekund hebben (Abbas Kiarostami en Satyajit Ray zijn wellicht onbekender), en wat betreft Kim: geen idee waar die gebleven is; zou toch zweren dat ik die geselecteerd had.