• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.024 votes
Profile

Knock Out Game Films

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Alle drie. Nee, bij mij klikt het meestal net niet met Kitano. Z'n humor vind ik soms leuk (Kikujiro, Zatoichi) en hij heeft een mooie stijl, maar dat is toch net niet genoeg voor mij. Veel langdradige scenes vaak.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Het mooie aan zijn humor (uitgezonder het mindere Zatoichi) is dat het zo subtiel is, en tegelijkertijd verschrikkelijk mooi. Hij verteld zware dingen in mensen levens doormiddel van humor (Hana- Bi , Kikujiro). Hij pakt grootste dingen erg subtiel aan, wat een kunst is, wat mij betrefd

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Zatoichi vond ik juist z'n beste (van de 4 die ik heb gezien).

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Ow oke Die vond ik te plat en totaal niet mooi. Opzich een aardige komedie, verder niets..

jassonn

• 5303 messages
  • 3233 votes

We zitten vast

Onderhond

• 87594 messages
  • 12840 votes

Kom kom daan, die muziekscenes ... als equivalent van de Bond films vond ik het een best gewaagde film. Al blijft het verder een mindere Kitano natuurlijk

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Kwartfinales:

met minimaal 9 punten, en met minimaal 2 punten verschil

Tussenstand:

Dolls - Kikujiro

6 - 5

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

3.5* staat ie op OH Dus zeker weten niet slecht. Alleen niets in vergelijking met de pracht van Kiku en Dolls

(maar verder met het spel )

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Waarschijnlijk omdat het de minst Kitano-achtige is vond ik die beter en jullie juist niet.

V

• 8369 messages
  • 3364 votes

Stand Dolls-Kikujiro

6-5

Kom op mensen. Heb niet voor niets m'n wekker gezet!

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

danuz wrote:

Ow oke Die vond ik te plat en totaal niet mooi. Opzich een aardige komedie, verder niets..

In Kikujiro zit toch ook weinig diepgang? Ook dat is niet meer dan een aardige komedie en ook zo bedoeld volgens mij.

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Een film met 132 stemmen tegen een film met 117 stemmen. Dit kan nog wel even duren

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Voor mij is het veel meer dan een aardige komedie. Een teder liefdevolle komedie/drama over een jongetje dat zijn moeder zoekt. En diepgang is niet altijd nodig om een prachtig verhaal neer te zetten, zolang het je maar raakt. Dit doet Kikujiro me keer op keer. Dus, wat voor jou geen diepgang heeft , kan mij raken Als het ware.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12840 votes

Yekezzez wrote:

Een film met 132 stemmen tegen een film met 117 stemmen. Dit kan nog wel even duren

Schande dat sommige mensen op dit soort momenten op school zitten. Onverantwoord

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

7-5 Dolls

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Chrisseeekeeeeeeee

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

Daannnneekkekekekekekeke eeee , ofzo

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Kekekekeke ? Moet apart klinken

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

Lol < altijd al een keer willen gebruiken.

Anyway, mijn taak zit erop. Ik ga tafelvoetballen

jassonn

• 5303 messages
  • 3233 votes

......

Hemdale

• 2222 messages
  • 8825 votes

Rare ventjes

jassonn

• 5303 messages
  • 3233 votes

Had jij al gestemd Killer?

Hemdale

• 2222 messages
  • 8825 votes

Uiteraard

Queto Yurlunyur

• 4775 messages
  • 3110 votes

Ik vind het overigens bijzonder flauw dat als bepaalde mensen naar bed willen om de volgende ochtend uit te slapen ze kennelijk eenzijdig een stop kunnen opleggen op het stemproces hier. Kunnen mensen die moeten werken dan ook een stop zetten op het stemproces tot circa zes uur? En kunnen de mensen die vanavond een film willen zien het vervolg van het spel uitstellen tot circa halfelf? Tot elf uur natuurlijk, want dan willen anderen weer naar bed, en plaatsen we de volgende stop tot de volgende ochtend...

Zo komen we dus nergens; accepteer gewoon dat dit spel 24 uur per dag doorgaat en dat je niet alles kan meemaken; het tijdseffect zit nu eenmaal heel sterk in dit concept. Bovendien waren we voor tien uur nog geen twee duels verder, dus waar doen jullie ueberhaupt moeilijk over? Erg flauw allemaal.

jassonn

• 5303 messages
  • 3233 votes

killalot wrote:

Uiteraard

Ik zie anders nergens jouw stem staan hoor....

JoeHallenbeck

• 3413 messages
  • 0 votes

Couldn't agree more, Queto!

RolfWolf

• 1016 messages
  • 1230 votes

Volgende kwartfinale nu?

Onderhond

• 87594 messages
  • 12840 votes

kill stemde 2-1 jassonn, zo'n tweetal pagina's terug

Ben het trouwens volmondig met Queto eens. De winnaar wordt grotendeels bepaald door wie er op dat moment online is. Kitano verloor van Depp omdat killalot bij de kapper zat.

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

Nog niet. We gaan tot de 9 en het is nu 7-5 voor Dolls.

jassonn

• 5303 messages
  • 3233 votes

Onderhond wrote:

kill stemde 2-1 jassonn, zo'n tweetal pagina's terug

Ben het trouwens volmondig met Queto eens. De winnaar wordt grotendeels bepaald door wie er op dat moment online is. Kitano verloor van Depp omdat killalot bij de kapper zat.

Het is sowieso een spel wat je kunt beinvloeden. Ik bedoel.. als ik de maker was had ik Donnie nooit tegenover Dolls gezet, maar tegen een film waarvan ik bijna zeker zou weten dat hij ging winnen

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.