- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out Game Films
Knock Out Game Films
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Tegen wie is Spirited Away er eigenlijk uitgegaan?
aegron
-
- 4030 messages
- 1267 votes
dit topic zal later voer zijn voor de archeologen 
GerwinF
-
- 1643 messages
- 0 votes
Zavo : Adaptation dacht ik ...
.... 
JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes
Tegen wie is The Godfather eruit gegaan? Vast weggestemd door de "Japan-Alliantie" 
Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
Tegen wie is The Godfather eruit gegaan? Vast weggestemd door de "Japan-Alliantie" 
Tegen Kikujiro.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Eerder de Kitano-alliantie, want de echt goede Japanse films zijn er al lang uit of ze deden helemaal niet mee.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Nadat deze strijd is gestreden, stel ik mijn excel-sheet met alle scores voor iedereen beschikbaar. Een pm met je e-mailadres volstaat. 
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Dan zal ik ze daarna corrigeren en terugsturen, wedden dat er opeens een andere winnaar blijkt te zijn? 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik stel hierna een topic voor: Knock-out users game .

GerwinF
-
- 1643 messages
- 0 votes
Nadat deze strijd is gestreden, stel ik mijn excel-sheet met alle scores voor iedereen beschikbaar. Een pm met je e-mailadres volstaat. 
Mischien makkelijker om hem gewoon even online te zetten?
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Misschien makkelijker om hem gewoon even online te zetten?
Dat wel, maar ik weet niet hoe....
Als jij (of een andere vrijwilliger) 'm online wil en kunt zetten, be my guest.. 
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Opvallend dat er films in de KF zitten die blijkbaar niemand gezien heeft... (of mensen willen niks meer met dit topic te maken hebben).
mister blonde
-
- 12694 messages
- 5827 votes
was het nog niet klaar? ik snap er niets meer van! is dit de finale?
5-5 dolls
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12840 votes
Dit spel kweekt onverwachte vriendschappen. mister blonde 
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Wat is er nou zo goed aan dat Dolls? Ziet er mooi uit, maar het verhaal is toch maar saai.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12840 votes
Erg veel emotie, erg mooi en subtiel weergegeven. In contrast met overdadige visuele pracht.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Tja, wat jij saai vind , vind ik uitermate boeiend en hartverscheurend tragisch en mooi. Kwestie van smaak denk ik. Pure onderdompeling in emoties. En juist het ontbreken van een duidelijk verhaal vind ik mooi. Het hoeft niet altijd een rechtoe rechtaan verhaal te zijn, toch ?