- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out Game Films
Knock Out Game Films
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Het probleem over het stemmen als je films niet hebt gezien, heb ik ook regelmatig aangekaart. Ik stem alleen als ik beide films heb gezien. Chinatown is een favoriet van mij maar ik heb de andere film niet gezien dus stem ik niet.

Dat het een aantal andere favorieten "kost" , so be it. 
Kan moeilijk verwachten dat eenieder plots The Apartment gaat kijken.
Casablanca en Blood Simple eruit is best zwaar 
Onderhond
-
- 87598 messages
- 12853 votes
Allemaal erg edel, maar met een LOTR tegen Hotaru blijf je volgens mij zelfs eeuwig hangen. In ieder geval zullen de meeste fans van LOTR Hotaru nog niet gezien hebben.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik zie dit meer ook voor 'fun'. Je kan makkelijk stemme nals je er 1 gezien hebt imo, anders neem je het TE serieus. Bij Mulholland altijd stemmen natuurlijk, is voor mij niet te evenaren laat staan overtreffen.
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Het probleem bestaat dan dat je inderdaad vaker vast komt te zitten. Maar ik blijf dit principe hanteren. Dan slaap ik denk ik beter. Laten we het daar maar op houden 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
met een LOTR tegen Hotaru blijf je volgens mij zelfs eeuwig hangen.
We hangen nu al "eeuwig" 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Tja, ik zou graag een punt geven voor Chinatown. Al is het maar omdat hij hoog in mijn nog-te-zien-lijst staat en Jack Nicholson de hoofdrol speelt, maar dat vind ik toch weer ietwat ver gaan.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Och stem gewoon allebei even, anders blijven we hangen. Principes zijn er om overboord gegooid te worden
.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Als ik de films niet gezien heb, stem ik op de gene die me leuker lijkt, die ik eerder zal gaan kijken. Vind ik een goede reden om punten te geven
Anders schiet zo'n spel totaal niet op.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Ik denk dat je mij te serieus neemt, Dustyfan. Ik plaag lekker mee. Maar net als iedereen wil ik mijn favoriete film niet zien verliezen.
Onderhonds voorkennis van LotR is overigens wel erg klein als hij Tolkiens legendarische verhaal standaard noemt.
Aangezien je die hele boze smiley gebruikte (
) dacht ik dat je echt boos was, sorry.
En je hebt gelijk: de boeken van Tolkien zijn zelden overtroffen. Maar ach, je hoeft niet de oudste Elf op Aarde te zijn om te voorspellen dat Onderhond LotR niks aan zal vinden... 
Onderhond
-
- 87598 messages
- 12853 votes
Was op FKs 5-6 bedoeld 
Stand is nog steeds 5-5
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
C'est Arrivé Près de Chez Vous 1992 --- Chinatown 1974
5 - 6
Omdat ik verwacht dat ik Chinatown liever wil gaan zien 
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Vooruit dan maar. Ik het belang van het spel plaats ik met veel tegenstribbelen een stem en wel voor het meesterwerk Chinatown.
5-7
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Clockwork Orange, A 1971 --- Cool Hand Luke 1967