- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) acteurs game
Knappe (?) acteurs game
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jaja, ik heb wel smaak. 
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Is dat niet die Dr. McSteamy uit Greys Anatomy?
Vind er niets aan!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
That's him.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
3-
Vind er ook niets aan.
En is zijn jas niet enkele maten te klein op die 2de foto?
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Zijn colbert bedoel je ?
Nee dat heet getaieerd.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik ben geen expert op het gebied van mode.
Maar die knoop staat op springen, dus dat hoort zo?
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2631 votes
Ik ben geen expert op het gebied van mode.
Maar die knoop staat op springen, dus dat hoort zo?
9-
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Dikke plus natuurlijk. Bij Brad Pitt moet ik altijd aan een citaat uit True Romance denken:
"I always said, if I had to fuck a guy... I mean had to, if my life depended on it... I'd fuck Elvis."
Aldus Clarence (Cristian Slater) uit TR. Bij mij zou Pitt dat dus zijn. 
3+
Bij mij toch liever een van de jonges die ik hier al gepost heb
(zie vorig pagina)
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ben ik verdwaald? Ik word van geen enkele kerel warm of koud. Kerels kunnen mij gestolen worden. Wat zou het leven daarentegen zijn zonder vrouwen?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ben ik verdwaald? Ik word van geen enkele kerel warm of koud. Kerels kunnen mij gestolen worden. Wat zou het leven daarentegen zijn zonder vrouwen?
Jouw obsessie voor alles wat borsten heeft kennen we ondertussen wel, maar dit is het mannen topic, dus óf kom met een foto van een kerel die jij wél goedkeurt, of hou het lekker bij het vrouwentopic.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ik raak als kerel niet opgewonden van andere kerels. Ga je me nu een afwijking aanpraten?
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Opgewonden zal ik er zeker ook niet van raken. Maar je ziet natuurlijk wel als de acteur een bepaalde uitstraling of klasse heeft.
Jij hebt hier toch ook al wat plussen gegeven, speranza.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Natuurlijk geef ik plussen en minnen aan kerels. Daar beperk ik me echter toe. Ik ga als kerel geen lyrische teksten over het uiterlijk van andere kerels neerpennen. Laat staan dat ik er een vreugdedans bij maak. Dat was de strekking van mijn opmerking. Dat Elineloves daar zo hysterisch op moet reageren zegt alles over haar.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Geen gezaag meer
Ik heb aan een moeder al genoeg kwa vrouwen in mijn leven. 
Dus ja, je bent verdwaalt. Wat dacht je hier nota bene te vinden? Gewoon aandacht zoeken?
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ik zoek geen aandacht en ben ook helemaal niet uit op ruzie. Dat wil niet zeggen dat ik daarom angstvallig mijn gevoel over iets ga wegdrukken en ik niet reageer op een persoonlijke aanval. Jouw opmerkingen en conclusies zijn zeer oppervlakkig en zeggen meer over jou dan over mij.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Maar weer 's een nieuwe dan:

Enrique Iglesias.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Ik zoek geen aandacht en ben ook helemaal niet uit op ruzie. Dat wil niet zeggen dat ik daarom angstvallig mijn gevoel over iets ga wegdrukken en ik niet reageer op een persoonlijke aanval. Jouw opmerkingen en conclusies zijn zeer oppervlakkig en zeggen meer over jou dan over mij.
Het verklaard nog altijd waarom je hier als echte vent hier even komt benadrukken dat je dit topic echt overbodig vind aangezien je 100% hetero bent en we beter allemaal naar een blond wijf met D-cup en zero brains zouden moeten staren.
Ik ga toch ook niet gaan zeiken in het actricestopic?
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Ik heb aan een moeder al genoeg kwa vrouwen in mijn leven.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ik moet bij nader inzien toegeven dat ik mannen die geen 100% hetero zijn zou kunnen hebben gekwetst met mijn opmerking naar aanleiding van jouw vreugdedansje. Dat is zeker niet mijn bedoeling geweest. Dat laat onverlet dat ik volledig achter mijn felle bericht in reactie op de persoonlijke aanval van Elineloves blijf staan. Wie denkt deze juffrouw wel niet dat ze is?