- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Wie ben ik? (noem de bad guy/girl)
Wie ben ik? (noem de bad guy/girl)
Herisson
-
- 3413 messages
- 607 votes
Jaws twee zou kunnen, maar dan kan ik dat ruiken niet plaatsen omdat de eerste aanval gebeurde toen de boten nog intact waren, ik denk aan de beer uit the edge, maar dat was geen helicopter maar een vliegtuigongeluk.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Jaws twee zou kunnen, maar dan kan ik dat ruiken niet plaatsen omdat de eerste aanval gebeurde toen de boten nog intact waren, ik denk aan de beer uit the edge, maar dat was geen helicopter maar een vliegtuigongeluk.
ook goed, vliegtuig
waidman jij bent (jij was eerder).
waidman
-
- 2466 messages
- 273 votes
De nieuwe
Ik ben niet de enige rotzak in deze film, maar wel de gemeenste al krijg ik dat maar moeilijk over mijn lippen
waidman
-
- 2466 messages
- 273 votes
the good, the bad and the ugly?
Het is niet goed, maar de redenering waarmee je op dit antwoord bent gekomen zit wel in de goede richting.
Herisson
-
- 3413 messages
- 607 votes
Het is niet goed, maar de redenering waarmee je op dit antwoord bent gekomen zit wel in de goede richting.
Welke redenering?
waidman
-
- 2466 messages
- 273 votes
waidman
-
- 2466 messages
- 273 votes
Mumbles uit Dick Tracy?
Neen
waidman
-
- 2466 messages
- 273 votes
Tipje waidman?
Dan herhaal ik die van hierboven, de bad guy die ik bedoel had hetzelfde probleem als Tuco
waidman
-
- 2466 messages
- 273 votes
Speciaal voor Werwolf
Tuco keek regelmatig door dit venstertje mijn bad guy deed dat maar 1 keer, het taste wel zijn stem aan
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Hehe bedankt waidman, maar er gaat nog steeds geen lampje branden...
Wellicht bij een andere user?
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Die gast uit the godfather, (ben even z'n naam kwijt) maar is de film goed?
waidman
-
- 2466 messages
- 273 votes
Die gast uit the godfather, (ben even z'n naam kwijt) maar is de film goed?
Nee het is ook niet The Godfather, laatste tip, de hoofdrol wordt vertolkt door Liam Neeson
waidman
-
- 2466 messages
- 273 votes
Darkman ofzo?
Nee ook niet goed, ik dacht toch dat deze makkelijk was. Ga het antwoord maar geven, ben er even anderhalve dag niet.
Tuco keek regelmatig door een hennepen venster(strop) of kent niet een ieder die uitdrukking, de bad guy die ik zoek keek er 1 keer door heen en had daarna nogal een raspend stemgeluid, Liam Neeson speelt de hoofdrol, ik zocht Archibald Cunningham een prachtrol van Tim Roth uit Rob Roy.
Wie doet de volgende?