- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Tagline Game
Tagline Game
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
en nu weer verder met de topic..
Kan je oom dan niet beter verder gaan onder jouw naam, en dat jij een nieuw profiel aanmaakt?
Nee geintje joh
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
.
Stoer...
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
Zag alleen dat je van je laatste 4 antwoorden van de tagline game er maar 1 gezien had dus dat riep een paar vraagtekens bij me op. Maar goed wat jij wil.
waidman
-
- 2466 messages
- 273 votes
een zangeres, dat kunnen veel zijn, beginnen met deze
The bodyguard?
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
Kan je oom dan niet beter verder gaan onder jouw naam, en dat jij een nieuw profiel aanmaakt?
Nee geintje joh
lol..
waidman
-
- 2466 messages
- 273 votes
De volgende
What's love got to do with it?
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Niet gewoon de film What's Love Got to Do with It?
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
waidman de mijne was nog niet geraden hoor.. ik begrijp niet waarom er een nieuwe geplaatst wordt..
Herisson
-
- 3413 messages
- 607 votes
Misschien dat Waidman het als volgende antwoord bedoelde, gaat over Tina Turner.
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Hehe ja dat moet wel het geval zijn. Verkeerd opgevat, en niet gezien dat er nog een aan de gang was, maar dat is ook een paar pagina's terug.. 
Deze loopt nog steeds voor de duidelijkheid:
Everyone is looking for the next big hit
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
Nog een tipje misschien kArIzMa?
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
zijn er nog mensen die denken het te weten? of zal ik zeggen welke film ik bedoelde..?
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
American Dreamz?
Edit: Is van 2006 zie ik nu.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Dit spel is eigenlijk toch een beetje moeilijk. Je let niet op taglines van films zoals Be Cool. Je kunt het dus niet altijd meteen weten dus daarom zoeken mensen het op. Dus bekende quotes, graag. (die zijn inmiddels al nogal ''op'')
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
mag ik dan weer een nieuwe plaatsen?
Kom je weer met een inmiddels welbekende, typische 'karizma_turk-vraag'. Het is toch vrij logisch dat iemand anders een nieuwe mag plaatsen? 2x dezelfde mensen elkaar is ook niet leuk.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Ja maar z'n beurt is nog niet over. Karizama doe anders een wat makkelijkere, dan moet het goed gaan.