• 177.927 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.545 votes
Profile

1001 films en series die je moet gezien hebben als je sterft

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Hahaha het wordt langzamerhand wel een "Theunissen presents: 1001 films en series die je moet gezien hebben als je sterft". Niet dat het erg is overigens, ik steek er verder ook weinig moeite in, maar lekker bezig man! Heb je nog wel genoeg films om het lijstje te vullen?

Theunissen

• 12267 messages
  • 5513 votes

Kondoro wrote:

Hahaha het wordt langzamerhand wel een "Theunissen presents: 1001 films en series die je moet gezien hebben als je sterft". Niet dat het erg is overigens, ik steek er verder ook weinig moeite in, maar lekker bezig man! Heb je nog wel genoeg films om het lijstje te vullen?

Ik vermoed dat "MovieMind" met vakantie is (voor het laatst online op 2 juli). Ik begin langzaam door de series (die ik vroeger en tot heden gezien heb of wel eens naar keek) heen te raken. Ik denk dat ik nog circa 1,5 maand vooruit kan. Die "Trauma (2017)" is overigens een aanrader voor je.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Theunissen wrote:

(quote)

Ik vermoed dat "MovieMind" met vakantie is (voor het laatst online op 2 juli). Ik begin langzaam door de series (die ik vroeger en tot heden gezien heb of wel eens naar keek) heen te raken. Ik denk dat ik nog circa 1,5 maand vooruit kan. Die "Trauma (2017)" is overigens een aanrader voor je.

In den beginne had ik een heel hard hoofd in dit project, maar nu denk ik: we gaan het doen. We gaan het afmaken. Ben nu even niet in de goede sfeer, maar morgen ga ik weer bijdragen.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Theunissen wrote:

(quote)

Ik sla hem op, wellicht voor aankomende horror challenge, thanks!

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

LOL, Tutti Frutti moet je inderdaad gezien hebben.

Theunissen

• 12267 messages
  • 5513 votes

kos wrote:

LOL, Tutti Frutti moet je inderdaad gezien hebben.

Beginjaren 90 nostalgie, toen ik vaak naar het Duitse RTL Plus keek (die zonden toen ook altijd op de vrijdag- en zaterdagavond Erotiek films uit, zoals Tiroler en Emmanuelle seksfilm).

Theunissen

• 12267 messages
  • 5513 votes

Film 672: Youth (2015)

https://wondersinthedark.wordpress.com/wp-content/uploads/2016/01/youth-1.jpg

Serie 672: The Power Hour (1984 - 1990)

https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BYzQzNTlmMDItYzE3OC00YTFjLTg1MWItNTFmMWU5YjNhYmEzXkEyXkFqcGc@._V1_.jpg

Via het Rock / Metal televisieprogramma "The Power Hour" (gepresenteerd door de leuke Nikki Groocock) op het televisiekanaal Super Channel / Music Box (was bij ons te zien eind jaren 80 tijdens het begin van het kabeltelevisie tijdperk), heb ik voor het eerst kenis gemaakt met Metallica via hun bekendste nummer "One", welke toen in première ging in januari 1989. Het was tevens mijn overgang van Rock / Heavy Metal naar Thrash Metal.

Theunissen

• 12267 messages
  • 5513 votes

Film 671: It Follows (2014)

https://i0.wp.com/scriptophobic.ca/wp-content/uploads/2018/04/It-Follows-01.jpg?fit=1200%2C580&ssl=1

Serie 671: Headbangers Ball (1989 - 1997)

https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BYjYwMjFhNWItZTg4ZS00MjQxLWJkNWMtY2E4OTBkMDFhMGE2XkEyXkFqcGc@._V1_.jpg

Toen "The Power Hour" ermee stopte, ging MTV er min of meer mee verder via het Rock / Metal televisieprogramma "Headbangers Ball" (gepresenteerd door Vanessa Warwick), welke laat op de zondagavond werd uitgezonden. En via "Headbangers Ball" heb ik veel bands in de Thrash Metal, Death Metal, Gothic Metal en Grindcore ontdekt, zoals o.a. Megadeth, Slayer, Morbid Angel, Cannibal Corpse, Death, Entombed, Bolt Thrower, Dismember, Paradise Lost, Anathema, Napalm Death en Brutal Truth

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.