• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.610 votes
Profile

1001 films en series die je moet gezien hebben als je sterft

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Graaf Machine wrote:

(quote)

Nou, dat Fallo!, dat ziet er niet uit als een kinderfilm.

Is een Komedie / Erotiek film van regisseur Tinto Brass (waarvan ik veel films heb gezien, waaronder "Caligola (1979)", oftewel "Film 774"), welke ik in 2014 heb gezien en welke 3,5* van mij kreeg. De film is op het randje en daar hou ik wel van (over het randje mag ook ).

"Film 583" is ook van hem.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Theunissen wrote:

(quote)

Is een Komedie / Erotiek film van regisseur Tinto Brass (waarvan ik veel films heb gezien, waaronder "Caligola (1979)", oftewel "Film 774"), welke ik in 2014 heb gezien en welke 3,5* van mij kreeg. De film is op het randje en daar hou ik wel van (over het randje mag ook ).

"Film 583" is ook van hem.

Caligola heb ik ook wel eens gezien. Weet niet of ik het een goede film vond, maar expliciete beelden had de film wel. Hoewel de geruchten en verhalen erover toch wel behoorlijk overdreven zijn. Maar het is al weer bijna 40 jaar geleden, misschien toch weer eens tijd om het te herzien. Een mens is nooit te oud om zijn mening te herzien.

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Graaf Machine wrote:

Maar het is al weer bijna 40 jaar geleden, misschien toch weer eens tijd om het te herzien. Een mens is nooit te oud om zijn mening te herzien.

Voor mij zal het ook ongeveer 40 jaar geleden zijn geweest dat ik de film voor het eerst heb gezien (gehuurd in een videotheek) en de expliciete beelden maakten toen indruk op mij en het waren misschien ook wel mijn eerste expliciete beelden die ik zag in een film.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Film 516: Capricorn One (1977)https://www.moviemeter.nl/images/cover/2000/2432.300.jpg?cb=1426234751

Serie 516: Ontdek je Plekje

(Krijg je er gratis een jonge Hans van der Togt bij)

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Wat is dat, Theunissen? Ik weet zeker dat ik net nog drie hele andere Sinterklazen zag bij Film 513.

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Graaf Machine wrote:

Wat is dat, Theunissen? Ik weet zeker dat ik net nog drie hele andere Sinterklazen zag bij Film 513.

Die volgt morgen Omdat het vandaag "Sinterklaas" is, vond ik deze passender.

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Film 512: Sonne, Sylt und Kesse Krabben (1971)

https://images.justwatch.com/backdrop/9129516/s640/Sonne-Sylt-und-kesse-Krabben

Drie moeders die de "Sint" uitzwaaien op het strand van Texel (waar ook de intocht was) met zijn terugreis naar Spanje

Serie 512: Zorro (1990 - 1993)

https://image.tmdb.org/t/p/w780/mZ05zE62Hg5sgHnOa8mo7yE91kx.jpg

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.