- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers
De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers
Flavio
-
- 4896 messages
- 5228 votes
vs
Pan's Labyrinth is de enige van hun films die ruim voldoende scoort, dus dan toch maar 1-0
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
2-0 Ook vanwege El Laberinto del Fauno.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
doeme de vorige battle gemist nuja geen kans voor Bava om deze ronde ook nog te overleven.
Tja ik heb al enkele keren op Del Toro gestemd niet omdat ik zijn films zo geweldig vind. De enige echt goede vind ik ook Pan's Labyrinth maar dat die zo goed is vooral dankzij Ivana Baquero (naar mijn mening)
En ik heb uit vertrouwelijke bronnen vernomen dat het een heel charmante dame is. 
4-0
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Kan iemand weer de volgende battle starten.
Bedankt alvast.
Shaky
-
- 3736 messages
- 13046 votes
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Beide gelauwerd, beide geen echte favorieten van mij.
Behalve dan "Rumble Fish", van Coppola.
Rumble Fish is niet alleen een geweldige film, maar vooral een geweldige film door de regie.
Die film maakt het simpel. Puntje voor FFC.
0-2
Number23
-
- 8638 messages
- 5678 votes
Apocalypse Now!
2-7
Als iemand de volgende kan plaatsen aub
Flavio
-
- 4896 messages
- 5228 votes
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Carpenter.
Fijn ook dat we in een ronde beland zijn waarin niet in elke battle een mij onbekende oostaziaat zit.
2-1
Flavio
-
- 4896 messages
- 5228 votes
Nee die zijn allemaal geëlimineerd. Europeanen bijna, dus het wordt toch een beetje het eRCee-doemscenario denk ik met alleen nog Amerikanen en misschien een enkele Europeaan bij de laatste 8, ehm 6.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Ik gaan dan in arren moede maar Refn steunen. Drive vond ik goed en die eerste Pusher is ook wel aardig. En volgens Onderhond is filmmaken iets anders dan timmeren, dus dan heeft Carpenter hier niks te zoeken.
2-2
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Hoewel Refn zeker ook goede films heeft gemaakt, kan hij bij mij weinig meer goed doen
Sowieso waardeer ik de films van Carpenter ook meer als horrorliefhebber.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Geen fan van beide maar ook ik steun liever de horrorregisseur
3-2
Number23
-
- 8638 messages
- 5678 votes
Okay ze zijn nu echt elke keer erg lastig, love it.
Carpenter is een echte horror regisseur, maar toch weten de films van Refn mij meer te shockeren.
Daarnaast heeft John ook een beetje pech dat ik zoveel uit zijn filmografie nog eens moet herzien (en daarin verwacht ik veel stijgende cijfers).
3-3
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Carpenter.
Fijn ook dat we in een ronde beland zijn waarin niet in elke battle een mij onbekende oostaziaat zit.
2-1
We hebben anders wel nog een Rus.