• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.894 actors
  • 9.370.282 votes
Profile

Horror Tip Top & Chit Chat Project

Woland

• 4796 messages
  • 3815 votes

Goeie vraag, ik zie hem zo her en der wel rondzwerven op de site - dus ver weg is John Milton niet.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

JM wacht tot het begint.

En druk met andere dingen, MM top 1000 zit ook wel wat tijd in. Kijk met deze wat meer de kat uit de boom dan met de reguliere horrorchallenge

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

John Milton wrote:

JM wacht tot het begint.

En druk met andere dingen, MM top 1000 zit ook wel wat tijd in. Kijk met deze wat meer de kat uit de boom dan met de reguliere horrorchallenge

Heel goed want zonder jou zijn we natuurlijk niet compleet

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Zo dit zouden de mensen zijn die momenteel interesse hebben getoond (actief of passief) of er nog over nadenken. Anderen kunnen uiteraard nog steeds aansluiten nu of in een latere fase.

Harmonica Man

remorz

Alexander1900

baspls

MovieMind

EW101

TornadoEF5

john mcclane 2

joolstein

Shaky

Kondoro0614

Woland

Hollywood007

Fransman

Collins

dimi303

VanRippestein

John Milton

Mariovane

We gaan ons nu eerst focussen op het kiezen van de horrorthema's. Het is een lijst van 50 thema's dus aan keuze geen gebrek. Ik had graag van jullie via pm minimum 5 en maximum 10 keuzes doorgekregen. je kiest voor de thema's die bij je smaak aansluiten, waar je tips voor kan geven en/of wil krijgen. Je kan ook kiezen voor thema's waar je niet zo veel van kent en je je verder in zou willen verdiepen Je kan zelfs kiezen voor thema's die je niet zo liggen maar misschien zijn er wel tips die je van gedacht kunnen doen veranderen. Je bepaalt de criteria volledig zelf hoe je uw selectie doet. Deadline aanstaande zaterdag om 20 uur. Ach en voor JM de vraag stelt ja je mag de keuzes 'ranken' volgens eigen voorkeur.

1920s

1930s

1940s

1950s

1960s

1970s

1980s

1990s

2000s

2010s

Action

Aliens & Space

Animals & Nature

Animated

Anthologies

Arthouse & experimental

Backwoods/Rednecks/Hillbillies

Before 1920s & shorts

Black & White

Body horror

Cannibalism

Comedy

Crime

Demons/Devils/Possession

Erotic

Evil/Creepy kid(s)

Family & Musical

Fantasy & Fairy Tale

Found footage & handcam

Giallo

Giant/Mutated creatures

Gothic

Haunted/old dark House

Home invasion

Jungle/Woods

Mystery

Ocult & Witches

Paranormal/ghosts

Psychological/drama

Revenge

Romance

Sci-fi

Silent

Slasher

Splatter/gore

Thriller/Suspense

Torture

Vampires

Werewolves & other monsters

Zombies & Infected

Ik zal mijn keuzes doorsturen naar joolstein.

Fransman

• 3022 messages
  • 2267 votes

Zoals gewoonlijk snap ik hier weer helemaal niets van.

Stel dat je tien keuzes maakt en dan (later) een horrorfilm bekijkt die niet in de gekozen categorieën past, wordt je dan geëxcommuniceerd?

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Fransman wrote:

Zoals gewoonlijk snap ik hier weer helemaal niets van.

Stel dat je tien keuzes maakt en dan (later) een horrorfilm bekijkt die niet in de gekozen categorieën past, wordt je dan geëxcommuniceerd?

Neen je zal geëxploiteerd worden door Darian Caine

Niet te ver vooruitlopen, stap voor stap en dan zie je wel wat er gebeurt

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Ik pas. In de zomermaanden houd ik mij niet met film bezig of het moet heel slecht weer zijn.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Ik ben er vast bij hoor, ik houd het in de gaten

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

wibro wrote:

Ik pas. In de zomermaanden houd ik mij niet met film bezig of het moet heel slecht weer zijn.

Het project is niet beperkt tot de zomermaanden. Ik kon moeilijk wachten tot na de zomer want dan kon ik de studentjes weer niet vastkrijgen.

dualcia

• 953 messages
  • 2311 votes

Ik ben ook nog niet heel enthousiast, maar dat kan komen doordat ik er nog niet een heel goed beeld bij heb en doordat ik het afgelopen half jaar praktisch geen horrorfilms heb gekeken.

Ik ga het zeker volgen en verwacht in de herfst maanden wel aan te sluiten als mijn horror-interesse weer is aangewakkerd! Dus ik zal even een lijstje met mijn favoriete thema's in sturen waar ik graag tips van zou willen zien.

WardT

• 274 messages
  • 3106 votes

Misschien dat ik op een later tijdstip aanhaak, want ik begrijp dat dit mogelijk is? Ik heb het nu vrij druk met werk en ik probeer ook alle films uit dit boek te kijken.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

WardT wrote:

Misschien dat ik op een later tijdstip aanhaak, want ik begrijp dat dit mogelijk is? Ik heb het nu vrij druk met werk en ik probeer ook alle films uit dit boek te kijken.

Hoever ben je?

is sta op 744, als ik de lijst op icheckmovies zie. Voorlopig nog niet compleet dus

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Ondertussen heb ik 5 lijstjes binnen, ik zou zeggen keep them coming. WardT je kan elk moment aansluiten. Hier zit geen tijdslimiet of druk op.

En elk ingediend thema gaan we dus behandelen.

edit: 6 lijstjes binnen en verwerkt. Er werd tot nu toe gekozen voor 28 unieke thema's.

WardT

• 274 messages
  • 3106 votes

John Milton wrote:

(quote)
Hoever ben je?

is sta op 744, als ik de lijst op icheckmovies zie. Voorlopig nog niet compleet dus

Oh, dan ben je al goed op weg. Ik zit zelf rond de 400 op het moment, dus er is nog werk aan de winkel!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik ben mijn horrorliefhebberij weer langzaam aan het oppikken, dus ik wil wel een poging wagen. Ik zal mijn lijstje met thema's PM'en, alexspyforever!

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Ik kan nog niet voorspellen hoe actief ik meedoe, maar lijstje gestuurd.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

FillumGek wrote:

Ik ben mijn horrorliefhebberij weer langzaam aan het oppikken, dus ik wil wel een poging wagen. Ik zal mijn lijstje met thema's PM'en, alexspyforever!

Waarvoor dank!

Goed dat ik je al die tijd dan toch ben blijven taggen

Ondertussen 10 lijstjes binnen en als ik goed heb geteld 36 unieke thema's gekozen.

Zeker nog graag een lijstje gezien van oa baspls, Kondoro0614 en Woland.

John Milton voor mij hoeft het ook allemaal niet snel en erg actief te zijn. Ik heb gemerkt dat jij en anderen vrij actief bent bij de top 1000 al is het vooral afwachten daar wat de resultaten zijn.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

13 lijstjes verwerkt, we staan nu op 41 verkozen thema's. Misschien nog eentje van VanRippestein, Alexander1900 en remorz?

dualcia

• 953 messages
  • 2311 votes

Staan nu niet bijna alle thema's er gewoon in haha Ik ben wel heel erg benieuwd welke thema's de meeste stemmen hebben gekregen!

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

alexspyforever wrote:

13 lijstjes verwerkt, we staan nu op 41 verkozen thema's. Misschien nog eentje van VanRippestein, Alexander1900 en remorz?

Done.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

dualcia wrote:

Staan nu niet bijna alle thema's er gewoon in haha Ik ben wel heel erg benieuwd welke thema's de meeste stemmen hebben gekregen!

Ja 9 staan er niet in waarvan 7 die betrekking hebben op een tijdsperiode. Er zijn slechts 3 tijdsperiodes uitgepikt. Misschien dat we die een volgende keer er uit kunnen laten. Uiteindelijk worden die ook gecoverd door de andere thema's.

Opvallend dat er 1 genre niet werd gekozen.

Misschien dat Kondoro0614 daar alsnog verandering in kan brengen? Maarja die jongen heeft zo een druk werk en sociaal leven...

Of misschien toch eentje van Gang_Star

remorz

• 2497 messages
  • 2739 votes

Ik stuur vanmiddag mijn keuzes!

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

remorz wrote:

Ik stuur vanmiddag mijn keuzes!

Waarvoor dank en ook nog een lijstje van EW101 binnengekregen. Brengt ons op 16 inzendingen met 42 unieke thema's gekozen. Het kan nog tot vanavond 20 uur voor wie nog geen lijstje heeft ingestuurd.

ZZ TOP

• 507 messages
  • 2186 votes

alexspyforever Ik ben ook van de partij. Is het trouwens de bedoeling dat ik een aantal thema's kies uit lijst die je laatst hebt gepost?

VanRippestein

• 1178 messages
  • 1052 votes

op de valreep

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

ZZ TOP wrote:

alexspyforever Ik ben ook van de partij. Is het trouwens de bedoeling dat ik een aantal thema's kies uit lijst die je laatst hebt gepost?

Sorry ik zie nu pas je bericht, als je wilt kan je nog steeds via pm een lijstje doorsturen naar mij. Minimum 5 en maximum 10.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

alexspyforever wrote:

(quote)

Misschien dat Kondoro0614 daar alsnog verandering in kan brengen? Maarja die jongen heeft zo een druk werk en sociaal leven...D

Gaat hem denk ik niet worden nee, nu ook geen tijd. Zal morgen even kijken maar denk dat ik weer als een stille muis mee kijk .

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Dank aan volgende users (18 met mezelf inbegrepen) om een lijstje in te dienen:

Alexander1900

baspls

Collins

dualcia

Dying Rose

EW101

FillumGek

Harmonica Man

Hollywood007

John Milton

joolstein

MovieMind

remorz

Shaky

VanRippestein

Woland

ZZ TOP

Dit gaf het volgende resultaat:

Splatter/gore 9

Mystery 8

Haunted/old dark House 7

Demons/Devils/Possession 6

Gothic 6

Slasher 6

1980s 5

Body horror 5

Fantasy & Fairy Tale 5

Home invasion 5

Psychological/drama 5

Thriller/Suspense 5

Zombies & Infected 5

Arthouse & experimental 4

Black & White 4

Jungle/Woods 4

Paranormal/ghosts 4

Sci-fi 4

Vampires 4

Animals & Nature 3

Animated 3

Backwoods/Rednecks/Hillbillies 3

Evil/Creepy kid(s) 3

Occult & Witches 3

Silent 3

1970s 2

2010s 2

Anthologies 2

Cannibalism 2

Comedy 2

Erotic 2

Found footage & handcam 2

Giallo 2

Revenge 2

Romance 2

Torture 2

1930s 1

1960s 1

Action 1

Aliens & Space 1

Crime 1

Family & Musical 1

Giant/Mutated creatures 1

Werewolves & other monsters 1

In totaal dus 44 unieke thema's gekozen. De 6 thema's die geen stemmen haalden hebben alle betrekking op een tijdsperiode. Misschien dat we die bij een volgende keer kunn laten vallen of vervangen door andere thema's die misschien ontbreken in de lijst.

We gaan de lijst dus af en beginnen vanavond met het meest gekozen thema 'splatter/gore'.

Hollywood007

• 3342 messages
  • 3835 votes

Dus we moeten voor vanavond een tip klaarhebben voor dit genre alexspyforever?

Harmonica Man

• 280 messages
  • 0 votes

Deze schoot mij als eerste te binnen. Een vroege film van Peter Jackson die ik nog in een horror nacht heb gezien. De splatter is niet van het scherm te krijgen het laatste gedeelte. Bij deze viel ik toen zeker niet in slaap.

Braindead (1992)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.